AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg sitter i en skikkelig krise..Jeg aner ikke hvordan jeg har klart å havne i en så sår situasjon, men det har skjedd mye som ikke var planlagt.. Har akkurat vært gjennom et brudd pga pengene..Jeg elsker virkelig denne personen men vi må bo på hver vår side av landet pga. jobb og vi har ikke råd til å treffes..Dette er helt jævlig. Jeg har aldri før vært så langt nede..Og jeg prøver intenst å få sammen 500 000 kr.. Har bestemt meg at jeg rett og slett gir opp om jeg ikke får det til innen jul. Jeg har ikke selv skyld i denne pengekrisen..så det vil jeg helst ikke høre..Attpåtil har jeg mistet personen jeg elsker høyest av alt fordi vi ikke har mulighet til å treffes. Jeg vurderer nå sterkt å ta mitt eget liv pga. dette. Jeg takler ikke å miste alt, hvertfall ikke min klippe i tillegg. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre og veier ut av dette..? Får jeg ikke orden på dette før jul så er det slutt..Slik orker jeg ikke å leve. Kjenner en lettelse når jeg tenker på å slippe.. Anonym poster: 3a60966053e7cf75c1b29ec05c2b3caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vester Skrevet 2. oktober 2012 #2 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Situasjonen din høres ikke gunstig ut, og det å ta sitt eget liv høres ut som er ganske så drastisk. Ikke gjør det! Har du fått spart opp noe til nå? Hvis ikke, synes du ikke 500 000 er ganske mye å sette som mål på 3 mnd? Det er tross alt godt over en gjennomsnittlig årsinntekt? Endret 2. oktober 2012 av vester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Del Skrevet 2. oktober 2012 Livet er mer verdt enn penger. Dette vil løse seg på en eller annen måte, for det gjør det alltid. Ikke kast bort livet ditt pga. penger. Du får i hvert fall ikke din kjære tilbake hvis du ender livet ditt. Og det er bare dette livet du har. Husk at det aldri er for sent å ta sitt eget liv. Bedre tider vil komme, og du vil bli glad igjen. Anonym poster: 92f631bbb840060b667bdb8904746842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. oktober 2012 #4 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil gjerne gi deg tips om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Med vennlig hilsen Niennas, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg