Gå til innhold

Gutter som er kjekke og har bra personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det virker som om alle kjekke gutter jeg møter er vant til å få jenter lett, og derfor ikke er til å stole på. Gutter med god moral og personlighet, som er til å stole på, slår meg i midlertid sjeldent som attraktive. Er de kun snille fordi de må kompansere for ikke å være kjekke?

Finnes det gutter som har personlighet, utseendet og moral? Hvor finner man disse? (for jeg har i hværtfall aldri møtt noen)

Hilsen en som er lei av å lete

Anonym poster: 2268680345951b3372cba4549a432b71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja de finnes. :-) her på KG også faktisk!

• Liker 3
Skrevet

De finnes, og de finnes også på dette forumet.

• Liker 1
Skrevet

de finnes møtte min på taekwondo leir ^^

Skrevet

Jeg synes det virker som om alle kjekke gutter jeg møter er vant til å få jenter lett, og derfor ikke er til å stole på. Gutter med god moral og personlighet, som er til å stole på, slår meg i midlertid sjeldent som attraktive. Er de kun snille fordi de må kompansere for ikke å være kjekke?

Finnes det gutter som har personlighet, utseendet og moral? Hvor finner man disse? (for jeg har i hværtfall aldri møtt noen)

Det fins en hel haug, men mange av oss har det handicapet at vi er sjenerte. Jeg har fått høre flere ganger fra jenter som bare kjenner meg litt at de har trodd jeg hadde dame, siden jeg ser bra ut. Akk ja, det hjelper lite når selvtilliten i forhold til damer er på bånn.

Anonym poster: deb7c1464a8247fd0fc2530e816a402c

Skrevet

Det er aldri lett å finne noen som man syns har en god personlighet, bra (nok) utseende, og god moral.

Sjelden vare. Du har helt rett i det. Og som regel er de fleste i et eller annet forhold.

Skrevet

ja de finnes. :-) her på KG også faktisk!

De finnes, og de finnes også på dette forumet.

Hvem? :)

Anonym poster: 92f7d3b918e37589eb311948e7491e5f

Skrevet

Hvem? :)

Anonym poster: 92f7d3b918e37589eb311948e7491e5f

Lurer jeg på og. Bare å sende meg en PM :) haha

Skrevet (endret)

Lurer jeg på og. Bare å sende meg en PM :) haha

Nja, jeg har vel krav jeg også, og om jeg finner ut noe jeg ikke liker er veien ut kort. :)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Nja, jeg har vel krav jeg også, og om jeg finner ut noe jeg ikke liker er veien ut kort. :)

Uff, krav og greier.. Du har det du og? Høres ikke bra ut :)

Skrevet

Seff finnes de, og kjekke gutter har selvsagt like mye moral som alle andre. Men akkurat som pene jenter kan de guttene som både ser bra ut og er kule få sex rimelig lett, da er man mer kresen på hvem man vil bli sammen med og man kan prøve å vente til man finner noen man virkelig blir forelsket i, for man har jo allerede både jenter man kan snakke med hele natta uten å gå lei og ha sex med.

Anonym poster: 367c5be775e5e8d3f337b90261430670

Skrevet

Jeg har et annet alternativ. Hva med at de snille guttene ikke er kjekke fordi de er snille, og de slemme guttene er kjekke fordi de har dårlig moral?

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg har et annet alternativ. Hva med at de snille guttene ikke er kjekke fordi de er snille, og de slemme guttene er kjekke fordi de har dårlig moral?

Jeg er ikke enig med dette. Men kanskje de snille er for sjenerte, og de slemme for selvsikre? Ingenting er mer tiltrekkende en selvsikkerhet!

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, TS virker bare umoden.

På tide å se bortenfor utseendet bittelitt.

Skrevet

Det fins en hel haug, men mange av oss har det handicapet at vi er sjenerte. Jeg har fått høre flere ganger fra jenter som bare kjenner meg litt at de har trodd jeg hadde dame, siden jeg ser bra ut. Akk ja, det hjelper lite når selvtilliten i forhold til damer er på bånn.

Anonym poster: deb7c1464a8247fd0fc2530e816a402c

Hey :D

Anonym poster: 9d58346952d2595ef4b7fa69a4232208

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Har vært sammen med menn som ikke får damer lett, og har smertelig erfart at det ikke akkurat betyr at de automatisk er til å stole på. Jeg er egentlig uenig i hele premisset du legger til grunn her for jeg mener ikke man kan spotte en utro/slem type på utseendet i det hele tatt, men jeg kan spille med:

Du som mange andre liker vel kanskje den selvsikre typen. Han har draget på damene og vet det. Er han glad i tilfeldig sex så bruker han det også for alt det er verdt. Og selv om han sikkert også har lyst på en kjæreste så blir han ikke akkurat sammen med alle han puler. Det sier seg selv. Derfor blir denne mannen kalt en player. Eller var det bad boy?

Uansett, blir denne bad playerboyen forelsket så er det noe helt annet enn det han har drevet på med før. Da kan han være trofast som en hund og 100% til å stole på. Jeg kjenner flere som er sånn. Faktisk tror jeg at blant mine kompiser - de jeg vet såpass mye om iallefall - så er det vel snarere de mindre pene gutta som scoret dame bare på sjarmen som slumper til å dyppe pikken andre steder iblant. Ikke at jeg tror det er en regel heller, poenget er vel at det ikke er noen sterke korrelasjoner mellom utseende og moral.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Man vet aldri med de her

TS er ikke umoden, tar du ikke ironi? Tråden ble sikkert opprettet på grunn av denne tråden http://forum.kvinneg...pic=692342&st=0

Anonym poster: 5a1ace6b46929d5613841e69574424c1

Vel vennen, man vet aldri med de der som går under ab-funksjonen.

Skrevet

TS er ikke umoden, tar du ikke ironi? Tråden ble sikkert opprettet på grunn av denne tråden http://forum.kvinneg...pic=692342&st=0

Anonym poster: 5a1ace6b46929d5613841e69574424c1

Det er vel heller motsatt. Lær deg klokkeslett.

Anonym poster: 7dfd1b1aee779c0a7eb3bfdf9367a124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...