LeaMichele Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 jeg har tatt kjemisk kastrering(chip) på hunden min en gang, og nå går den snart ut. det jeg lurer på er om det trygt å ta dette to ganger etter hverandre? jeg synes veterinæren sa noe om dette når jeg tok det første gangen, men husker ikke hva hu sa. jeg skal kastrere han, men for tiden så er jeg arbeidsløs. så å bruke nesten 4000 kr på dette har jeg ikke veldig lyst til nå om det kan unngås.
Portvinpiken Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har fått beskjed om at den kan tas om igjen flere ganger (flere år) hvis det er chipen du snakker om? Chipen løser seg opp og en kan sette inn ny på ny på ny... Helt idiotisk etter min mening - siden det jo ikke er store forskjellen på å få kastrert med et lite inngrep som tar 10 min.
LeaMichele Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2012 takk for svar! eneste grunnen til at vi gjør det en gang til er pengene. forhåpentligvis har jeg mer penger når nr 2 går ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå