Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det patetisk å like Backstreet Boys i en alder av 25? Hører på "shape of my heart" nå og den er jo bare nydelig! Istad hørte jeg på "The Call" Jeg har ganske variert musikksmak kan man si digger alt fra Kongen Eminem til Backstreet Boys. Litt guilty pleasure med BSB bare.

Endret av Smilla78
Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor skal det være patetiskt? Må si at jeg syns det er mer patetisk å måtte spørre om det er patetisk.

Hør på den musikken du liker, for det er da virkelig dine ører lyden går inn i eller? :ler:

Skrevet

Det er ikke patetisk å like musikken til bacstreet boys eller noen annen slags musikk for den saks skyld selv om man er femogtjue, nei.

Men det er patetisk å digge dem så mye at man tapetserer hele stua/soverommet med plakater av heltene:)

Skrevet

Da jeg var på din alder, ble jeg stadig "mobbet" fordi jeg hørte på backstreet boys, Michael learns to rock og slike boyband grupper. Men gjett når vi hadde fest og voirspiel hvem som satt på disse cd`en - jo dem som ikke turte si at de syntes denne musikken var bra... :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

En venn av meg sa engang "Skulle ønske jeg likte sånn kul musikk som dere jeg". Det syns jeg var på grensen til patetisk. Å høre på musikk du liker istedenfor "den riktige" musikken får aldri blitt patetisk. Selv ikke i en alder av 25 år :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er snart 23 og har likt Backstreet boys siden jeg var 15... Var på topp for cirka 4 år siden.. Liker fortsatt musikken dems, og gleder meg til nytt album som forhåpentligvis kommer i løpet av året!

Skrevet
Jeg er snart 23 og har likt Backstreet boys siden jeg var 15... Var på topp for cirka 4 år siden.. Liker fortsatt musikken dems' date=' og gleder meg til nytt album som forhåpentligvis kommer i løpet av året![/quote']

kommer det nytt album? :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

jepp! de begynte å spille inn tidligere iår tror jeg!

• 2 uker senere...
Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jeg var kjempefan siste halvår av 90-tallet, og tapeserte hele rommet mitt, ja, selv deler av taket :oops: Jeg tror jeg fikk øreorgasme av låtene deres, betatt som jeg var :hjerter2: Hadde gått på konsert med dem om de kom på Norgesbesøk igjen. Liker fremdeles musikken.

Skrevet

Jeg er 38 og liker dem kjempegodt!

Hvis noen synes det er patetisk, så får de bare synes det.Jeg koser meg med den musikken jeg synes er fin, og er heldigvis blitt gammel nok til å gi blaffen i hva andre mener om smaken min.

Gjest lurven
Skrevet

skikkelig dårlige låter..

full av teite kjisjeer

Gjest Virvel
Skrevet

Eksisterer Backstreet Boys fortsatt? Har ikke hørt noe fra den kanten på lenge. Jeg var kjempefan av dem da jeg var rundt 15. Syntes musikken var kul nok, men "hysteriet" var nok mest påtatt. De fleste av venninnene mine hadde noen de siklet på, så jeg følte liksom at jeg også måtte ha noen. Det var vel litt patetisk...

Jeg satt forresten drøye 13 timer i kø sist BSB hadde konsert her. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Eksisterer Backstreet Boys fortsatt? Har ikke hørt noe fra den kanten på lenge. Jeg var kjempefan av dem da jeg var rundt 15. Syntes musikken var kul nok, men "hysteriet" var nok mest påtatt. De fleste av venninnene mine hadde noen de siklet på, så jeg følte liksom at jeg også måtte ha noen. Det var vel litt patetisk...

ja, som sagt så holder de på med nytt album nå :-)

Jeg har aldri stått i kø flere timer, jeg og en venninne pleide alltid bare å hoppe over gjerde og snike..hihi :P Vi kom oss langt foran fordet vi. Kom oss til og med opp på scenen med dem på den siste konserten de hadde i stockholm :sjarmor:

Skrevet

Var ALLER først i køa på en konsert jeg... satt 32 timer :roll:

Gjest Virvel
Skrevet

Vi var nesten helt foran vi også. Det sure var at vi hadde et par venninner som bare sto i kø (nesten helt bakerst) et par timer, og som likevel kom seg nesten helt frem til scenen. Da følte vi at vi hadde kastet bort litt tid, ja...

Og du gjesten som snek i køen, kanskje det var deg jeg sloss med...? Det var nemlig et par jenter som prøvde seg, og spurte om vi ikke kunne gjøre litt plass til dem helt foran i køen der vi var, men vi nektet, og de ble helt gærne. :ler:

Ja, det var tider, det...

Skrevet

*fniiiiiiiiiiis*

*mimre tilbake til de glade dager* :P

Jeg og søskenbarnet mitt kom til oslo spektrum i 11 tia på dagen før konserten begynte :roll: da var det ingen andre som var der gitt! :sjarmor: Så da satt vi der i kø da, J*vlig varmt var det også, jaggu kom ikke både radio og dagsavisen og intervjuet oss... Og midt på natten kom det en skummel gubbe og spurte om vi ville overnatte hos han istedet :o men jaja vi kom da forerst på konserten! :P

hvis de kommer igjen kommer jeg nok til å dra, men jeg trokke jeg kommer til å ligge utafor der igjen :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og du gjesten som snek i køen, kanskje det var deg jeg sloss med...? Det var nemlig et par jenter som prøvde seg, og spurte om vi ikke kunne gjøre litt plass til dem helt foran i køen der vi var, men vi nektet, og de ble helt gærne. :ler:  

Ja, det var tider, det...

hehe jeg har kommet i krangel med folk pga sånne ting før, men aldri på en bsb konsert ;)

Snakker om å krangle...Jeg og noen venninner var på en mini-konsert på en ungdomsklubb eller noe sånt på Nesodden for en del år siden og tror du ikke vi fikk hele nesodden mot oss pga litt dytting under konserten! Herregud.. Heldigvis var vi ganske godt kjent med han artisten som optredde der så vi fikk støtte av danserne hans og vi ble kjørt bort til båten inn til oslo. Akkurat da var det jævli men utrolig nok er det sånt vi ler av idag :ler:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jaaaa!! Det var tider :ler:

Jeg har vært på 4 Backstreetboys konserter og kom i 4-tiden natta før på to av dem. Den første gangen jeg var på konsert stod jeg nesten helt fremst i østkøen med mine venninner, men fikk sånn creepy panikk når folk begynte å bli uutholdelig trangt at jeg holdt på å besvime... og klatret opp på muren og ut av køen. Det skulle jeg IKKE gjort, for det endte med at jeg var nødt å gå helt bakerst i køen... :frustrert:

Men på den neste konserten stod jeg helt fremst, og hadde det Überkanongøy :grinele:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...