Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er ganskestor prisforskjell på disse modellene. Noen som kan komme med for/imot for å kjøpe de ulike modellene? Er 4s så pass mye bedre at en betaler godt over en tusnlapp ekstra for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wpid-iphone-4s-vs-4.gif

I likhet med de fleste oppgraderinger av Iphone er det svært liten forskjell. Utseendemessig er de helt like. Forskjellene her:

- litt kjappere prosessor

- litt bedre blender på kamera

- høyere oppløsning på videoopptak

- oppgradert bluetooth

Skrevet

I likhet med de fleste oppgraderinger av Iphone er det svært liten forskjell. Utseendemessig er de helt like. Forskjellene her:

- litt kjappere prosessor

- litt bedre blender på kamera

- høyere oppløsning på videoopptak

- oppgradert bluetooth

leste litt om dette med prosessoren og det ser for meg ut som er den største forandringen. og såg da ut som den var oppgradert ganske mye. men er liksom det om det er verdt en godt 1000 lapp:P

Skrevet

Spørs hvor mye apper og spill du skal kjøre samtidig

Skrevet

Har foresten HTC wildfire s fra før og synes den går utrolig treigt. selv etter å ha satt den tilbake til fabrikkinstillinger. synes også det er en tungvindt telefon...

Skrevet

så det handler om hva som kjøres samtidig? det er det prosessoren går på? (ikke akkurat mitt område dette her:P)

er det ikke noe om at 4s også har to prosessorkjerner eller hva det nå heter?

Skrevet

Akkurat. Den kan kjøre flere prosesser samtidig uten hakking enn vanlig 4'er. Men du merker det ikke hvis du ikke presser den.

Skrevet

jeg har hatt begge deler og merket ingen forskjell i det hele tatt.

Skrevet

Akkurat. Den kan kjøre flere prosesser samtidig uten hakking enn vanlig 4'er. Men du merker det ikke hvis du ikke presser den.

Hva er det som skal til for å presse den da? vet ikke om det er sammenlignbart, men har Ipad 2 ( den har vel 2 prosessorkjerner? eller?) og har til tider glemt å lukke programmene og enst opp med å ha nermere 30 programmer kjørende samtidig og har aldri opplevd noen problemer da. merker det tilfeldig når jeg skal inn å skrue av programmer,

jeg har hatt begge deler og merket ingen forskjell i det hele tatt.

det er det jeg også tenker, at det kansje for en helt normal forburker ikke er vits å ha 4s...

Skrevet

det er det jeg også tenker, at det kansje for en helt normal forburker ikke er vits å ha 4s...

jeg bruker telefonen mye også, apper, musikk, osv.... aldri merket noen forskjell. kameraet på iPhonen har jeg aldri brydd meg noe særlig om..blir mest for å ta bilder på byen og sånt, og lets face it, kvaliteten på de bildene blir vel så-som-så uansett egentlig ;p

Skrevet

jeg bruker telefonen mye også, apper, musikk, osv.... aldri merket noen forskjell. kameraet på iPhonen har jeg aldri brydd meg noe særlig om..blir mest for å ta bilder på byen og sånt, og lets face it, kvaliteten på de bildene blir vel så-som-så uansett egentlig ;p

hehe ja kamera er ikke noe jeg bryr meg om. bruker det til instagram, men der har det jo sin sjarm med kornete bilder;) Har speilrefleks som jeg bruker på daglig basis utenom:)

Skrevet

hehe ja kamera er ikke noe jeg bryr meg om. bruker det til instagram, men der har det jo sin sjarm med kornete bilder;) Har speilrefleks som jeg bruker på daglig basis utenom:)

dessuten kan man bruke en kamera-app..... camera+ f eks, da blir jo bildene veldig pene :)

Skrevet

Da har jeg oppsummert mitt inntrykk basert på det tekniske og Wednesday har gitt sin input basert på personlig erfaring :) Det er en grunn til at den het 4s og ikke 5 ;)

Skrevet

Tror det blir 4 jeg altså;) jeg er ikke en av de så må ha det nyeste fordi det er "best":P

da trår heller økonomien over;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...