Patronus Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Oppfølger tråd til : Hvilken facebook status irriterer deg mest? Må egentlig le litt! Etter å ha faktisk lest gjennom HELE tråden(ja det tok meg noen uker) så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg kan oppdatere statusen min med uten å være til irritasjon for andre Har du noen forslag?
Sugerøret Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Japp og det er å rett og slett drite i hva andre mener.Skriv hva du vil og når du vil Jeg bruker FB slik jeg vil og gir F**n i hva andre måtte mene 2
Anoia Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tror ikke det er mulig å gå igjennom livet uten å irritere en god del folk, så legg ut de oppdateringene du vil
Patronus Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Japp og det er å rett og slett drite i hva andre mener.Skriv hva du vil og når du vil Jeg bruker FB slik jeg vil og gir F**n i hva andre måtte mene Hehe, ja det er jeg jo enig i! Men er litt spent på å høre Hva folk EGENTLIG vil høre om på facebook!
Gjest avocadoen Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg skriver enkelt og greit ikke statuser på facebook uten at det er viktig eller noe stort. Bruker twitter til resten. Så slipper jeg at noen blir irritert
Anoia Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 De statusene jeg liker best å lese dreier seg om humoristiske observasjoner av hverdagslige ting, fine bilder, linker til gode artikler, intern humor, nerdeprat og generelle nyheter i mine venners liv. (Dvs, at de har syklet til jobben er meg fullstendig likegyldig, men hvis de har begynt i ny jobb eller skal flytte eller har forlovet seg, så er det interessant nytt!) 7
Tropic Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes det er koselig når folk informerer at de skal ha barn, at de har kjøpt hus, at de har startet i ny jobb osv. Det jeg ikke liker er "ungen holdt meg våken IGJEN, vurderer å ")¤)"#)")#) den ungen!!!! BLIR GAL!!! Trenger 1 natt søvn" osv osv osv. Eller enda verre "Ungen bæsjet over hele meg, hyggelig start på dagen!" I dont need to know that. Men koselige ting som "Ungen gikk sine første skritt i dag" synes jeg er koselig da Uansett vanskelig å ikke irritere noen da alle har forskjellige meninger om dette. 3
Gjest avocadoen Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 En som skreiv status om denne: Sånt er gøy!
Gjest blah blah Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 Ingenting Ikke kan man skrive for hverdagslige ting for da er man kjedelig, ikke skal man skrive om store ting som skjer i livet for da skryter man. Ikke skal man legge ut bilder av mat, barn eller dyr, til nød et par bilder av seg selv, men da skal de gjerne være i passfoto-stilen slik at man ikke ser slutty ut. Man skal heller ikke dele musikk eller filmer for det er slikt man finner selv. Ikke skal man dele nyheter fra andre medier, for folk er ikke dumme og får det med seg selv. Ikke skal man fortelle om hvor trist man er i dag, for da er man oppmerksomhetssyk, men man skal heller aldri bare skrive hvor glad man er for da juger man på seg et perfekt liv. Man skal ikke skrive med f.eks sin egen kjæreste eller partner for da kan det oppfattes som at dere sitter med hver deres PC i samme rom, i så fall må dere begge understreke at dere IKKE er i samme by engang. Aller helst ikke prate med hverandre over FB i det hele tatt for dere er tross alt partnere og kan ringe hverandre eller prate med hverandre. 3
Patronus Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2012 Ingenting Ikke kan man skrive for hverdagslige ting for da er man kjedelig, ikke skal man skrive om store ting som skjer i livet for da skryter man. Ikke skal man legge ut bilder av mat, barn eller dyr, til nød et par bilder av seg selv, men da skal de gjerne være i passfoto-stilen slik at man ikke ser slutty ut. Man skal heller ikke dele musikk eller filmer for det er slikt man finner selv. Ikke skal man dele nyheter fra andre medier, for folk er ikke dumme og får det med seg selv. Ikke skal man fortelle om hvor trist man er i dag, for da er man oppmerksomhetssyk, men man skal heller aldri bare skrive hvor glad man er for da juger man på seg et perfekt liv. Man skal ikke skrive med f.eks sin egen kjæreste eller partner for da kan det oppfattes som at dere sitter med hver deres PC i samme rom, i så fall må dere begge understreke at dere IKKE er i samme by engang. Aller helst ikke prate med hverandre over FB i det hele tatt for dere er tross alt partnere og kan ringe hverandre eller prate med hverandre. Det der er som om jeg skulle sagt det selv Så vi kan konkludere med at vi er bare pirkete? 1
Gjest Raggy Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker at folk deler musikk og humorsnutter for da får jeg et påskudd til å høre/se noe jeg ikke hadde kommet på selv. Ellers så liker jeg humoristiske betraktninger og morsomme bilder med vitser. Det er vel ikke så mye folk ikke kan skrive, det er mer det at enkelte gjenntar det samme så ofte å det synes jeg er irriterende, noe må liksom overdrive så grådig. Man skal være seg selv men eksponere seg på nett med vett tenker jeg og forøvring kan man gjøre som man vil. Jeg kan like det visst folk har sterke yttringer på face, det kan starte interresante diskusjoner. Gammal som jeg er så elsker jeg bilder av dyr som folk legger ut, søte løver eller egne bikkjer, da storkoser jeg meg og har du hatt en fin ferie så vil jeg gjerne se litt fra den! Koselig det
brainstorm Skrevet 2. oktober 2012 #12 Skrevet 2. oktober 2012 Finn på statusen selv istedenfor å kopiere fra noen andre, så er du langt på vei i riktig retning. 2
Laurelle Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 små nytt irriterer vis man skriver 300 statuser om dagen. men om en som ikke skriver så ofte skriver noe smått og morsomt er det bare gøy. for meg kommer det helt ann på hvor ofte de legger ut nye ting. det er koselig å se bilder av barna til venner. men vis det er 5 bilder om dagen med alt de gjør blir det unødvendig. store nyheter er koselig .at de har blitt foreldre.flyttet til et nytt sted. forlovet osv. 3
Gjest strykebrett Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 Enig i den med å finne på statusene selv. Mange av de tingene som er irriterende er kun irriterende i store mengder sånn jeg ser det. For eksempel syns jeg det er koselig om en bekjent skriver noe slikt som: "prøvde noe nytt i dag, fårikål med chili. Anbefales!" Mens en person som rapporterer om hva han har spist til frokost, lunsj og middag hver jævla dag blir irriterende. Mengden/frekvensen er altså det som er irriterende, hverdagslige statuser kan være kjempekoselig og interessant på sin måte i normale mengder syns jeg,
Gjest Lurifix Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 du linker til denne og fortsetter som før 1
Gjest Bond Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 Endre sivilstatus fra relationship til single.. Medfølelse fra noen, og hemmelig og slem stor glede hos andre. Men tror ikke noen hadde blitt direkte irritert. Med mindre man endrer mellom "its complicated" og "single" og "in rlationship" flere ganger om dagen..
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 Hehe, ja det er jeg jo enig i! Men er litt spent på å høre Hva folk EGENTLIG vil høre om på facebook! Når ble facebook en public service tjeneste? Post det som faller deg inn. Folk som ikke liker oppdateringene kan alltids filtrere dem vekk etter som de føler for. Internett (inkludert facebook) er ikke som staskanalen.
Gjest Twelve12 Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg poster sjelden noe på facebook. Det hender jeg spørr etter serietips i begynnelsen av sommeren når det er lite serier som går.. Eller deler artikkler eller filer.. men sjelden posts. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har Facebook er pga noen grupper jeg er med i.. ellers hadde jeg ikke giddi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå