Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Må bare få komme med et gledeshyl!!! I dag er det perfekt klestørk ute!!!! Jippi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Tiny vil også tørke klær ute, men tett snø gjør det upraktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Her er det fire varme, sol og vind!! Perfekt!!! Klappe Tiny på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Henge tøyet ut er vel og bra, men pga. det fine været klarte jeg ikke å finne på flere unnskyldninger for å utsette vindusvasken Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Her vaskes det ikke vinduer før til påske. Kan fremdeles komme masse ekkelt sluddevær og da er vinduene like ille igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er sant, men jeg bor midt i byen, og vindune må uannsett vaskes veldig ofte for at man skal kunne se ut av dem. Vasker dem min. en gang i mnd. i sommer halvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 Å, så deilig! Jeg vil ha tørkestativ ute!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 25. februar 2004 #8 Del Skrevet 25. februar 2004 Ikke noe er bedre enn å legge seg i nyvaskede sengeklær som er tørket ute. Å som jeg ser fram til våren. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg vil også ha klær tørket i frisk luft!!...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå