AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg skal på fotbehandling snart og lurer på hva som er mest praktisk å ha på seg. Burde jeg ha på meg skjørt? Slik at jeg bare kan ta av meg strømpebuksen? For om jeg går med en vanlig olabukse, må jeg vel nesten ta av meg hele buksa for at fotbehandleren skal komme til der hun skal? Hehe, alt hva man skal lure på.... Anonym poster: 0aff3f3ea8e940a869bb5345cd57990e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Det er egentlig akkurat det samme hva du har på deg, men her er hva jeg gjør: har på meg noe hvor jeg vet at jeg enkelt kan brette det opp til kneet (være seg bukse eller tights), har med meg nye rene sokker til etter behandlingen, og sandaler. Jeg vet ikke hvilken behandling du skal ha, men jeg er som regel innsauset i krem etterpå, og da blir tette sko litt dumt. Om du har planer om lakking av neglene, vet jeg at noen fotpleiere tilbyr noen slags engangs-tøysandaler, som du kan bruke når du går hjem, selv om lakken ikke er tørr Anonym poster: b0f2cf9d9abd42c8ee249463768dba2d
MilleLille Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Det kommer litt an på hvilke bukser/jeans du bruker til vanlig, men jeg ville ha brukt noe som enten ikke sitter så tight, som dette: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-W2012/287002/826997/COMBINED%20TROUSERS eller rett og slett en eller annen form for tights som man kan brette opp.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Takk for svar. Jeg hadde egentlig tenkt til å ha på skjørt, men jeg fant heldigvis en bukse som kan brettes opp til rett under kneet. Jeg satser på den. Håper virkelig føttene ikke er kliss våte av krem og lakk når jeg må ta på meg sokker og sko. Anonym poster: 0aff3f3ea8e940a869bb5345cd57990e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå