Gå til innhold

Vanskelig, som kvinne, å få et seriøst forhold - men lett å få løse forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lett for menn å få seriøse forhold, og om de får en dame på kroken kan de lett utnytte henne også om de vil.

Men for kvinner er det veldig lett å få ONS og løse forhold, MEN FÅR JEG NOE FORHOLD??? NEI!!!! :sur:

Anonym poster: ec8d46a841df71ffee4d91a32f579417

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg har tilbudt kvinner et fint forhold, men alle sa nei. Myth busted.

• Liker 2
Skrevet

Konkurranseinstinktet til menn gir mer status ved å pule rundt, mens kvinner er mer opptatt av å bygge reir, og de vil ikke ha denne typen menn til å passe reiret. Derfor blir det ofte slik du beskriver.

Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Av og til skulle jeg ønske at man i dagens samfunn hadde vist tegn til at vi snart hadde gjort oss ferdige med neandertalertiden. At vi med våre såkalte reflekterte hjerner skulle kunne ha beveget oss til et litt høyere nivå. Jeg spekulerer og spekulerer på hva som gjør at så mange (tydeligvis) menn i 2012 er så redd for forpliktelser, krav og det som følger med å ha familie/forhold. Og hvorfor det skal være så skrekkelig nedverdigende å "dra over gulvet for en mann"... slik at de føler at all deres mandighet forsvinner. Når kvinner kan skifte dekk - for etterpå å dra skjørtet over hoftene og putte beina i de høyhælte skoene og føle seg akkuratt like mye kvinne. (Men det er en annen diskusjon).

Endret av Odd Molly
Skrevet

Men vi er jo det.. Finnes flust med menn som ønsker firhold, og som gjerne passer barn og vasker hus. Problemet er jo at kvinner ikke faller for slike menn, men for menn som bare vil knulle rundt.

• Liker 3
Skrevet

Av og til skulle jeg ønske at man samfunnet hadde vist tegn til at vi snart hadde gjort oss ferdige med neandertalertiden. At vi med våre såkalte reflekterte hjerner skulle kunne ha beveget oss til et litt høyere nivå. Jeg spekulerer og spekulerer på hva som gjør at så mange (tydeligvis) menn i 2012 er så redd for forpliktelser, krav og det som følger med å ha familie/forhold. Og hvorfor det skal være så skrekkelig nedverdigende å "dra over gulvet for en mann"... slik at de føler at all deres mandighet forsvinner. Når kvinner kan skifte dekk - for etterpå å dra skjørtet over hoftene og putte beina i de høyhælte skoene og føle seg akkuratt like mye kvinne. (Men det er en annen diskusjon).

Skulle tro at det blir en viss forskjell i innstilling når kvinner har alt å tjene på likestilling og menn har alt å tape? ;) hehe

Skrevet

Generelt finnes det da drøssevis av menn som både ønsker forhold, barn og familie og heller ikke har noe mot å ta på seg forpliktelsene som følger av disse valgene. Men så får jo da også kvinner i større grad velge disse mennene, og ikke rundbrennerne som flyr rundt.

Anonym poster: c3f4231c8c0577a20a6cf1efdba39172

• Liker 3
Skrevet

Det er lett for menn å få seriøse forhold, og om de får en dame på kroken kan de lett utnytte henne også om de vil.

Men for kvinner er det veldig lett å få ONS og løse forhold, MEN FÅR JEG NOE FORHOLD??? NEI!!!! :sur:

Anonym poster: ec8d46a841df71ffee4d91a32f579417

Det er nok av menn som ønsker seriøse forhold, så problemet her er vel heller hvilken type mann du tiltrekkes av.

• Liker 3
Gjest Odd Molly
Skrevet

Men vi er jo det.. Finnes flust med menn som ønsker firhold, og som gjerne passer barn og vasker hus. Problemet er jo at kvinner ikke faller for slike menn, men for menn som bare vil knulle rundt.

Hmmmm....jeg veit ikke helt jeg......om det stemmer i alltid. Når det kommer til voksne kvinner - så er de vel ferdig med fjortistendensene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...