Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man anmelde ett selskap for telefonterror? Et selskap som driver med salg eller statestikk over telefonen.

Anonym poster: dc341c702a61f9da353d5505c2b144dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man anmelde ett selskap for telefonterror? Et selskap som driver med salg eller statestikk over telefonen.

Du kan gjøre hva du vil. Hva er grunnen til at du mener de har brutt loven her, da? Hva har terroren gått ut på?

Skrevet

Klart du kan :) Det blir opp til den/de som behandler anmeldelsen å vurdere om det som har skjedd er straffbart, eller om saken skal henlegges.

Hvor ofte blir du oppringt osv?

Skrevet

Klart du kan :) Det blir opp til den/de som behandler anmeldelsen å vurdere om det som har skjedd er straffbart, eller om saken skal henlegges.

Hvor ofte blir du oppringt osv?

2-3 ganger om dagen, men jeg tar ikke telefonen. Jeg gidder ikke å anmelde det om de ikke blir kalt inn til politiavhør.

Skrevet (endret)

2-3 ganger om dagen, men jeg tar ikke telefonen. Jeg gidder ikke å anmelde det om de ikke blir kalt inn til politiavhør.

Anmelde noen for å ha ringt til deg når du ikke tar telefonen? Nå skal du høre. Om du ikke tar telefonen, så blir du ikke slettet fra listen. De som "ringer" vet lite om hvor mange ganger de har prøvd å nå deg før, når de ikke får tak i deg blir du værende på listen så lenge akkurat det de vil ha tak i deg for er tema for ringerundene. Enten ta telefonen og si "ikke interessert", eller la den ringe og vær klar over at de kommer til å fortsette og fortsette.

Endret av Leifern
  • Liker 1
Skrevet

Anmelde noen for å ha ringt til deg når du ikke tar telefonen? Nå skal du høre. Om du ikke tar telefonen, så blir du slettet fra listen. De som "ringer" vet lite om hvor mange ganger de har prøvd å nå deg før, når de ikke får tak i deg blir du værende på listen så lenge akkurat det de vil ha tak i deg for er tema for ringerundene. Enten ta telefonen og si "ikke interessert", eller la den ringe og vær klar over at de kommer til å fortsette og fortsette.

?

Anonym poster: 40527a1128b2d7bfedac127d38c2c67a

Skrevet

?

Anonym poster: 40527a1128b2d7bfedac127d38c2c67a

Gjesp, en aldri så liten ikke-feil der, ja, men tror nok du skjønte budskapet for det.

Skrevet

Hvis du ikke tar den, så vil det knapt kunne anses å være noen form for terror dessverre.Skal nok mer til enn dette, selv om det er irriterende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...