AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg bestilte noe fra USA og summen jeg betalte inkluderte frakt. Jeg sporet pakken hos DHL og den er "With courier" ca en times kjøring fra der jeg bor. Betyr ikke det bud a? Gikk og venta på hentelapp jeg. Må jeg betale for budet..? Ser ikke vitsen i at den ikke bare sendes i posten på vanlig vis istedet for at et bud skal komme med den. Jeg bor på et bittelite sted, tviler på at DHL har mange andre oppdrag her. Det pleier å gå et døgn fra noe sendes derfra til jeg får det. Det var tidlig i dag det sto "with courier" men den kom ikke i dag..... Så kortere tid enn posten tar det heller ikke.... Redd jeg må betale jeg. Noen som vet? Anonym poster: ca7047e1f053a8cbebb12ce014db9710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vester Skrevet 1. oktober 2012 #2 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvis du allerede har betalt for frakten gjennom selskapet/we, kommer du ikke til å måtte betale noe til DHL. Bodde selv på et litt mindre sted, og hvis det var DHL som hadde ansvaret for frakten for pakken min, pleide de å ringe og spørre nærmere om hvor jeg befant meg, slik at de eventuelt kunne overlevere et annet sted enn oppgitt adresse. Opplevde også at de kom på døren min en gang. Bare signer, og pakken er din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå