super-s Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg sliter så veldig med svimmelhet, og spesielt da i forbindelse med fysisk aktivitet. Jeg har nå bestemt meg for å begynne å trene igjen, så i dag var jeg på Elixia for første gang og danset zumba, noe som i seg selv var gøy, men problemet er at svimmelheten kom allerede etter 5 min og jeg gikk nesten i bakken. Jeg tok det rolig en liten stund før jeg prøvde igjen og etter bare 10 sek, holdt jeg på å gå i bakken igjen. Dette skjedde igjen og igjen til jeg til slutt bare måtte gi meg og gå etter en halvtime. Det var umulig å klare å være med og danse når hele salen gikk rundt og rundt. Jeg har drukket vann som en helt i dag (hvertfall over 2 liter) og jeg har spist sunnt og jevnt. Jeg tenkte før at svimmelheten kom på grunn av at jeg slet med overspising, og spiste færre men større (noen ganger gigantiske) måltid for det meste bestående av godteri og potetgull. Men nå har det gått mange uker siden sist jeg overspiste, og jeg har siden forrige uke spist sunnt, variert og jevnt utover dagen, og fått i meg mye vann. Jeg har tatt masse blodprøver, men manglet ingen stoffer, og blitt undersøkt av en lege uten at hun fant noe galt. Er det noen andre som sliter med svimmelhet og som har noen gode råd? Er det noe spesielt som er lurt å spise før trening for å ikke bli svimmel? Kan det være at det er pga kostholdet jeg har hatt det siste halvåret, og at jeg må spise sunnt og variert en stund for at det skal gå bort? Det er så kjipt når det ødelegger for treningen!
Gjest *Maja* Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Hva spiser du i løpet av en dag da? Frokost, lunsj, mellom, middag, før/etter trening, kvelds: hva består hvert måltid av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå