Gå til innhold

Isbiter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lag de selv. Ha friske bær og frukt skåret i pene biter (hjerter,kløver e.l.)

og frys de hele på et brett. Det blir LEKKERT....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag de selv. Ha friske bær og frukt skåret i pene biter (hjerter,kløver e.l.)

og frys de hele på et brett. Det blir LEKKERT....

Sikkert, men jeg snakker om tusen stykker, da, så jeg regner med å bestille, jeg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.isbiter.com vel :ler:

Takk for linken!

Jeg snakket akkurat med en fyr der... jeg sa at ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o

Anyone...?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex skrev:

Sikkert, men jeg snakker om tusen stykker, da, så jeg regner med å bestille, jeg....

:o :o :o :o TUSEN?Eeehh, ja,da blir det jo verre.....

Da ernok de andre tipsene mer egnet,ja. TUSEN?Har de ikke isbiter der du skal ha festen,da?Ble helt satt ut nå jeg.Isbiter er vel en av de siste tingene jeg har tenkt på...Bortsett fra de litt mer dekorative til velkomstdrinken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket akkurat med en fyr der... jeg sa at ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o

:o :o :o :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 isbiter pr pers.?!

Det er to av mine "kjøleskapfrysebrett" på hver, jo!

Isbiter kan du kjøpe i store plastposer i en del matbutikker... og på 7eleven :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 isbiter per pers..? Tja, hvis ALLE skal bli fulle, og ALLE skal drikke strawberry daquires hele kvelden, så KANSKJE.. :-)

Syns det hørtes helt sprøtt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o

Anyone...?? :o

Et lite regnestykke:

Moderat drikke - 1 drikke i timen - med 5-8 isbiter i hver (Kommer jo helt an på størrelsen på de selvsagt)

På 6 timer vil en person da drikke 6x8= 48 isbiter

Gange dette med hundre så er man oppe i 4800 isbiter.

Det er ikke så mye som det høres ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal stikke innom en eller annen bar og spørre en bartender som har holdt på i gamet en stund. DE har vel mest peiling skulle jeg tro. FEM TUSEN? I svarte? Du sa fra til fyren at folk får middag, ikke bare isbiter....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sa fra til fyren at folk får middag' date=' ikke bare isbiter....???[/quote']

:hoho: Kanskje han trodde at isbitene skulle være hovedretten.... :ler:

Ikke søren om jeg kjøper fem tusen isbiter, hvor pokker skulle jeg lagret dem hen??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klarer seg vel med 2-3 isbiter pr drink (man skal vel ikke lage utvanna utested varianter?) og ikke alle drikker noe man vil ha isbiter i.

Jeg tror jeg satser på å klare meg med 1000 isbiter til 78 personer. Blir det tomt, er ikke det noe krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fant akkurat ut at stedet vi har leid har egen isbitemaskin som vi får låne!

Puh, kjempedeilig!

Så ikke helt for meg å transportere femtusen isbiter...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonalds!

Hør hos din lokale burgerresturant eller McDonalds..begynn et par dager tidligere enn bryllupet og spør om du kan få noe. :-)

Når vi skla ha større fester hender det vi gjør det, og de er som regel veldig behjelpelige.

MEN få de fort i frysen hvis ikke blir det bar en kjempestor isklump utav det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal stikke innom en eller annen bar og spørre en bartender som har holdt på i gamet en stund. DE har vel mest peiling skulle jeg tro. FEM TUSEN? I svarte? Du sa fra til fyren at folk får middag' date=' ikke bare isbiter....???[/quote']

:hoho:

Takk til pusekatt for linken, forresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...