Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvor kan man bestille isbiter til å ha i baren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 www.isbiter.com vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Lag de selv. Ha friske bær og frukt skåret i pene biter (hjerter,kløver e.l.) og frys de hele på et brett. Det blir LEKKERT.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er en del dagligvare butikker som har ferdig isbiter i stooore poser. Meny bla........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Lag de selv. Ha friske bær og frukt skåret i pene biter (hjerter,kløver e.l.) og frys de hele på et brett. Det blir LEKKERT.... Sikkert, men jeg snakker om tusen stykker, da, så jeg regner med å bestille, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 www.isbiter.com vel Lurt :-) *lagre på favoritter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 www.isbiter.com vel Takk for linken! Jeg snakket akkurat med en fyr der... jeg sa at ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o Anyone...?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #8 Del Skrevet 25. februar 2004 Tex skrev: Sikkert, men jeg snakker om tusen stykker, da, så jeg regner med å bestille, jeg.... :o :o :o :o TUSEN?Eeehh, ja,da blir det jo verre..... Da ernok de andre tipsene mer egnet,ja. TUSEN?Har de ikke isbiter der du skal ha festen,da?Ble helt satt ut nå jeg.Isbiter er vel en av de siste tingene jeg har tenkt på...Bortsett fra de litt mer dekorative til velkomstdrinken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg snakket akkurat med en fyr der... jeg sa at ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 50 isbiter pr pers.?! Det er to av mine "kjøleskapfrysebrett" på hver, jo! Isbiter kan du kjøpe i store plastposer i en del matbutikker... og på 7eleven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 25. februar 2004 #11 Del Skrevet 25. februar 2004 50 isbiter per pers..? Tja, hvis ALLE skal bli fulle, og ALLE skal drikke strawberry daquires hele kvelden, så KANSKJE.. :-) Syns det hørtes helt sprøtt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 25. februar 2004 #12 Del Skrevet 25. februar 2004 ca hundre mennesker skal drikke i ca seks timer... Han mente jeg trengte fem tusen isbiter....? :o Anyone...?? :o Et lite regnestykke: Moderat drikke - 1 drikke i timen - med 5-8 isbiter i hver (Kommer jo helt an på størrelsen på de selvsagt) På 6 timer vil en person da drikke 6x8= 48 isbiter Gange dette med hundre så er man oppe i 4800 isbiter. Det er ikke så mye som det høres ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #13 Del Skrevet 25. februar 2004 Syns du skal stikke innom en eller annen bar og spørre en bartender som har holdt på i gamet en stund. DE har vel mest peiling skulle jeg tro. FEM TUSEN? I svarte? Du sa fra til fyren at folk får middag, ikke bare isbiter....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 25. februar 2004 #14 Del Skrevet 25. februar 2004 Stikk innom et hotell og smisk noe helt forferdelig! Hoteller har jo isbit-maskin (eller hva det nå heter...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #15 Del Skrevet 25. februar 2004 Du sa fra til fyren at folk får middag' date=' ikke bare isbiter....???[/quote'] Kanskje han trodde at isbitene skulle være hovedretten.... Ikke søren om jeg kjøper fem tusen isbiter, hvor pokker skulle jeg lagret dem hen??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. februar 2004 #16 Del Skrevet 25. februar 2004 De fleste klarer seg vel med 2-3 isbiter pr drink (man skal vel ikke lage utvanna utested varianter?) og ikke alle drikker noe man vil ha isbiter i. Jeg tror jeg satser på å klare meg med 1000 isbiter til 78 personer. Blir det tomt, er ikke det noe krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #17 Del Skrevet 25. februar 2004 fant akkurat ut at stedet vi har leid har egen isbitemaskin som vi får låne! Puh, kjempedeilig! Så ikke helt for meg å transportere femtusen isbiter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #18 Del Skrevet 25. februar 2004 Hehe, det ville vært litt av et syn spesielt hvis det blir en varm vårdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 McDonalds! Hør hos din lokale burgerresturant eller McDonalds..begynn et par dager tidligere enn bryllupet og spør om du kan få noe. :-) Når vi skla ha større fester hender det vi gjør det, og de er som regel veldig behjelpelige. MEN få de fort i frysen hvis ikke blir det bar en kjempestor isklump utav det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. februar 2004 #20 Del Skrevet 26. februar 2004 Syns du skal stikke innom en eller annen bar og spørre en bartender som har holdt på i gamet en stund. DE har vel mest peiling skulle jeg tro. FEM TUSEN? I svarte? Du sa fra til fyren at folk får middag' date=' ikke bare isbiter....???[/quote'] Takk til pusekatt for linken, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå