Gå til innhold

Dexter - Sesong 7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som følger med? Fy for en spennende episode!! :sjokkert: Høye forventninger til resten av sesongen nå.

Legg eventuelle spoilere i spoilertag!

(Dette gjøres ved å trykke på den grønne knappen som er nr tre fra venstre, velg spoiler).

Endret av Missandei
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper denne tråden blir uten spoilers?

Helt enig, fy så spennende!! Sitter med hjertet i halsen i hver eneste episode, denne var (heldigvis) intet unntak. Har store forventninger til resten av sesongen jeg også!

Skrevet

La inn beskjed i HI om å bruke spoilertag. Er vel begrenset med spoilere som slipper ut når man følger med på det amerikanske sendeskjemaet da. :)

Jeg er veldig spent på Louis rolle i denne sesongen, jeg ventet hele forrige sesong på at noe skulle skje med han.

Her er forresten trailer for den nye sesongen:

https://www.youtube....h?v=2NzpnjVmuCA

Noen som vet om det er blitt bekreftet antall sesonger enda? Siste jeg leste var det planlagt 8, men har ikke sett noe bekreftet.

Skrevet

Leste en plass at det blir en sesong 8.

Skrevet

Når kommer serien på DVD i Norge mon tro?

Anonym poster: c1f4a20f3dd5947230a06c4c9b27221a

Skrevet

Først sendes det jo USA, så skal det gå på TV her, såå kommer det ut på DVD.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, dette blir spennende!

Har et håp om at de skriver Quinn ut av serien, men det skjer vel neppe. Håper i hvert fall de gjør han litt mer sjarmerende i denne sesongen.

Skrevet

Leste en plass at det blir en sesong 8.

What? Jeg trudde dette kom til å bli den siste sesongen! Nå ble jeg overlykkelig :)

Skrevet

Epic. Rett og slett.

Anonym poster: 31a3bcc5918a3f26ffff77183fbd84e5

• Liker 1
Skrevet

Har et håp om at de skriver Quinn ut av serien, men det skjer vel neppe. Håper i hvert fall de gjør han litt mer sjarmerende i denne sesongen.

Å ja, jeg liker heller ikke Quinn. Jeg tipper han kommer til å skjønne tegnniga etterhvert, han har jo hatt sine mistanker før.

Lurer på hva LaGuerta tenker, hun tok jo med seg sliden!

Skrevet

Gleder meg til neste episode! :biggrin:

Skrevet

Jeg mente egentlig når sesong seks kommer på DVD i Norge. Den bør jo komme snart.

Skrevet

Endelig fikk jeg se episoden! Måtte vente til jeg var med typen siden det er "our thing" :fnise:

Men fyflate, spennende!!

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med Quinn?? Forøvrig bruker jeg for mye tid på å vente på neste episode <3

Gjest Twelve12
Skrevet

Følger med ja, har vært hekta siden starten.

Mandager er for tiden favoritt dagen for da går både dexter, hell on wheels, revenge & homeland. Og om ikke lenger begynner walking dead på mandager også!

Men dexter er desidert den jeg har gledet meg mest til siden forrige sesong.

Sesong slutt i fjord var bare OMG!!!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg mente egentlig når sesong seks kommer på DVD i Norge. Den bør jo komme snart.

Du kan få sesong 6 som import dvd allerede nå. Jeg bestilte min fra cdon.no her forleden.

Endret av Mann 42
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hva er galt med Quinn?? Forøvrig bruker jeg for mye tid på å vente på neste episode <3

Alt! hehe.. Nei, jeg vet ikke, han bare irriterer vettet av meg. Irriterende og sjarmløs syns jeg han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...