Timiwo Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Hei! Nå er det snart haloween, og i den anledning har jeg og kjæresten tenkt til å lage en aldri så liten fest. Vi har kommet inn på tanken om å lage en "blodpunch", altså en rød punch med alkohol i. Vi har googlet og finnet mange oppskrifter, men alle oppskriftene er forskjellige. Derfor lurer jeg på om dere har noen gode og enkle oppskrifter? Alkoholen vi har tenkt til å ha i er Absolut Vodka eller Bacardi, og det skal være til ca. 25 personer. En annen ting vi lurer på er hvor mye sprit vi trenger? Vi har veldig lyst til å lage dette, men vi er dessverre ikke interessert i å bruke flere hundre kroner på punchen. Alle svar mottas med et stort takk!
Gjest O___o Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 strawberry decory til den store gullmedalje? ellers ville jeg gått for sprit-sprite-en eller annen god fruktjuice - masse is og evt. konditorfarge for å få den riktige rødfargen/grønnfargen.
Gjest Kim Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Mye å ta av, men jeg synes ofte punsj med rom funker best. bruk en god rom som har en behagelig egensmak, f,eks 10 cane, Havanna club Anejo, Angostura, Trois Rivieres eller Plantation, den fra jamaica er super til punsj og koster ikke allverden. Du trenger: lime, appelsin, grenadine, rom, sukkerlake og ananas. Regn ca 1/2 lime, 4cl rom. 4cl appelsinjuice, 2cl annanasjuice, 1-2cl sukkerlake,0,2 cl grenadine pr. drink.
Timiwo Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2012 Tusen takk for gode svar! Jeg har tenkt litt mer og kommet opp med ett nytt forslag. Fungerer det å lage en punch uten alkohol som gjestene kan drikke, enten alene eller at de blander den ut med spriten sin selv?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Tusen takk for gode svar! Jeg har tenkt litt mer og kommet opp med ett nytt forslag. Fungerer det å lage en punch uten alkohol som gjestene kan drikke, enten alene eller at de blander den ut med spriten sin selv? Det et jo mulig, men det blir utrolig stusselig. Har dere ikke råd til spriten ville jeg heller droppet hele punsjen. Anonym poster: bd1026cb8b76e93b99d8464b6e8a1326 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå