Gå til innhold

Hva betyr KG for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått mindre eller mer selvtillit etter å vært bruker på KG?

Er du blitt tryggere eller mer usikker på deg selv?

Får du bekreftet dine meninger i diverste tråder, eller blir du hetset / ignorert?

Har din verden blitt "større og bedre" gjennom hva du har lest og lært på KG eller har din verden snevret inn og blitt mer intolerant / rasistisk / utolmodig?

Anonym poster: 8bf43adf155f8251ef16487639a8b02b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KG er mitt fristed, hvor jeg kan i grunn skrive det meste uten at jeg trenger å begrense seg så mye som jeg kanskje vil naturlig gjøre i det virkelige liv. For meg er KG en utvidelse av den virkelige verden, hvis jeg kan si det slik. Jeg føler ikke at selvtilliten min har endret seg særlig, at den har blitt mer eller mindre, og jeg føler meg like åpen som før. Jeg er generelt en ganske liberal person, samtidig som jeg også er litt konservativ på andre areaner. Men jeg kan ikke si at meningene mine har endret seg mye av å ha vært på KG, men de har endret seg i takt med at jeg har blitt eldre. Jeg har vært her siden jeg var 12 år, jeg har brukt over halve livet mitt her, ergo er det et sted jeg på en måte har "vokst opp", KG er en del av meg.

KG betyr faktisk ganske mye for meg, mest i form av at jeg har stiftet mange vennskap her, det er her jeg kan skrive ut min frustrasjon og glede. Så KG er viktig i mitt liv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...