Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Frisøren min, som selger GHD og en annen type rettetang, fortalte at en rettetang var god nok dersom den ble fort varm, hadde keramisk belegg og har forskjellige innstillinger opp til 230 grader.

Merke har ikke noe å si.

Har noen prøvd rimelige glattetenger med de egenskapene over?

Blir veldig glad om dere deler erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uenig, men så er jeg også en stor GHD fan. Den er raskere og mer skånsom på mitt hår, og jeg har prøvd ulike inkludert den frisøren min bruker.

Men de er dyre i Norge, plukket med min i USA, og da kostet den mindre enn en billig keramisk rettetang fra frisør her i Norge.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hva sier dere som ikke har prøvd GHD?

Skrevet

Remington sleek and curl har alle de egenskapene du nevner :) Den virker superrask på min ganske bølgete og lange hår, men har prøvd GHD også av en venninne, likte den ikke så godt. Den "gled" ikke gjennom håret mitt like lett som Remington sin.

• Liker 1
Skrevet

Har GHD'en og betalt vel litt over tusenlappen for den.. så prøvde jeg venninna sin rettetang til 200kr, mer effektiv var den, men vet ikke om den er like "skånsom" for håret:p feelunique har mange fine rettetanger.

Skrevet

Har prøvd en del merker for å få kontroll på mine irriterende krøller, og den eneste rettetangen som har gjort nytten sin er GHD! Den er dyr, men absolutt verdt pengene! :)

Skrevet

Jeg er knallfornøyd med en jeg har fra Braun som kostet 800 kr. Merker ikke noe forskjell på den kontra frisøren min sin GHD.

Anonym poster: 0eb76e41514061596a83ddbf0cece32a

Skrevet

Jeg er knallfornøyd med en jeg har fra Braun som kostet 800 kr. Merker ikke noe forskjell på den kontra frisøren min sin GHD.

Har du prøvd frisøren din sin GHD eller har du bare observert mens hun bruker den på deg?

Anonym poster: d2486847ecf51beb7cae4bfc66308be9

Skrevet

Har du prøvd frisøren din sin GHD eller har du bare observert mens hun bruker den på deg?

Anonym poster: d2486847ecf51beb7cae4bfc66308be9

Har sett på, bruker den nesten hver gang jeg er der. Ser ikke noe forskjell på effektiviteten eller varigheten hverken ved glatting eller krølling.

Gjest Tidssone
Skrevet

Har sett på, bruker den nesten hver gang jeg er der. Ser ikke noe forskjell på effektiviteten eller varigheten hverken ved glatting eller krølling.

Som er det frisøren min hevder også.

Jeg har kjøpt meg en glattetang, Remington S1005. Kan melde tilbake når jeg har prøvd den.

Har brukt både GHD og Babyliss tidligere.

Gjest Tidssone
Skrevet

Mottatt, testet og funnet verdig. Definitivt.

Nå vet jeg jo ikke hvordan den er når den har blitt brukt lenge, men nå funker den i alle fall like bra som den GHD jeg har brukt mange ganger.

Gjest Olseen91
Skrevet

Jeg liker ikke GHD. har det selv, og bruker det på jobb. Kjøpte den rett og slett fordi "alle" anbefalte den. Men etter at jeg prøvde Gorgeous, så innså jeg at GHD er oppskrytt. Neste gang jeg skal kjøpe rettetang, så blir det nok Gorgeous.

Skrevet

Jeg har både en GHD og en HH Simonsen. Liker GHD best til retting, men HH Simonsen bedre når jeg skal bruke den til å lage krøller, selv om GHD er mer rundet. Krøllene blir ikke like markerte og faller fortere sammen.

Anonym poster: 753a634a16872ef9bd0f32d329f488df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...