AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Trenger noe og snakke om, om det blir pinlig stillhet: forslag? Helst ASAP Anonym poster: 1a87e1c93e064c9a2d4b8c344b36a6b4
Gjest RompeRusk Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg tenker slik: Dersom dere har god kjemi, vil samtaleemnene komme av seg selv. 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ikke at jeg gjør dette frivillig altså. Anonym poster: 1a87e1c93e064c9a2d4b8c344b36a6b4
PanLi Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Tja. Morsom sak i BT i helgen om en flaskebande som har svindlet nærbutikken ved å lime over strekkodene på 1kr pant og bytte til 2.50 Politiet skjønte tegningen da de fant sitron og limstift i lommen til den ene og "la sammen to og to" ...jeg må innrømme at jeg overhodet ikke la de to sammen og skjønte den tegningen... ??
PanLi Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Sånn ellers: lykke til på date Sikker på det går helt fint!! ) 1
Aprilcch Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Hvis du trenger noe å snakke om passer dere ikke sammen. Det er bedre å ikke ha en sånn backup, for om dere passer sammen så flyter samtalen uansett. Det værste er hvis den du dater skjønner at du har laget en mental liste over noe å si, som ikke passer naturlig inn i samtalen. da blir det bare rart.
Gjest Janus Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Hvordan gikk det? Jeg ser ikke noe galt i å lage en grov skisse på forhånd over ting du vil snakke om, selv om jeg aldri har gjort det selv. Men det jeg tenker er at når jeg går på en date med en ung pike, så er jeg først og fremst interessert i å bli kjent med henne og finne ut hva slags plass hun eventuelt kan få i livet mitt. Og jeg vet hva jeg ser etter i en potensiell partner og derfor spør jeg relevante spørsmål og prøver å finne ut mer om henne, samtidig som jeg prøver å ikke la ting bli så veldig seriøst.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Hehe, det ble ikke noe av Skulle egentlig på kino, men så ble det så sent før noen av oss fikk ut finger`n. Så nå skal vi ut og spise på Torsdag istedet. Jeg er ganske ny på denne "dating" greia, har alltid funnet partnere, sogså var vi plutselig bare sammen. Føler det er så "oppsatt" nå når jeg har blitt "eldre" (er i midten av tjueårene, så er ikke SÅ gammel da ) ts Anonym poster: 1a87e1c93e064c9a2d4b8c344b36a6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå