AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har akkurat opprettet en brukerkonto på dette nettstedet, og bestilt varer for omkring 650 norske kroner. Jeg er forberedt på å betale moms og det andre ekstra som kreves når summen går over 200,- her i landet, men vet noen om de tilbakebetaler denne summen slik feelunique gjør? (Ikke noe krise hvis ikke, jeg bare lurer Og på min profil står det at min 'billing adresse' er det samme som min 'delivery adresse', hva betyr egentlig billing adresse? Jeg betalte jo med VISA kort? Håper på svar, og vil gjerne høre andres erfaringer med denne nettbutikken Anonym poster: 94c21b539c3f960354e977d5232a8c75
hufsa! Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Heia,billing og delivery betyr at det er du som bes og skal ha det,skal du bes for andre skal de sin adr.stå på delivery adr så de får det hjem til seg. De bet ikke tilbake momsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå