-Ishtar- Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Ble inspirert av radioen i dag der de oppfordret folk til å ringe inn sine favorittsanger. Konseptet var "hvis du kan velge ti sanger du skal høre resten av livet (og da får du kun høre disse), hvilke ville du valgt?" Mine: 1. Heart - Alone 2. Kate Bush - Running up that hill 3. Giant - I'll se you in my dreams 4. Imogen Heap - Come here boy 5. Nightwish - Over the hills and far away 6. Lisa Gerrard - Now we are free 7. Mama's and Papa's - California Dreamin' 8. Neil Young - Heart of Gold 9. Alisson Krauss - Doesn't matter 10.Lana Del Rey - Summertime Sadness
I Grosny Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg tenkte nå på It´s now or never med Elvis Presley, Og denne er fin: Подмосковные вечера
I Grosny Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg leter etter flere fine sanger, og fant Mustalainen med Olavi Virta
Gjest Cosette Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg ville valgt sanger som fremkaller visse følelser og minner. Sånn på stående fot: River Man (Nick Drake) Northern Sky (Nick Drake) Martha (Tom Waits) Jamming (Bob Marley & The Wailers) Lover, You Should've Come Over (Jeff Buckley) Alone in Kyoto (Air) Wuthering Heights (Kate Bush) Ain't No Cure For Love (Leonard Cohen) I Want The World To Stop (Belle & Sebastian) I Am The Highway (Audioslave) 1
Athene Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er avhengig av musikk til trening, og som gir energi. Så min liste hadde blitt delt mellom roligere sanger og mer upbeat musikk. 1. Adele - someone like you 2. Sarah McLachlan - Angel 3. Beatiful Disaster (cover) 4. Johnny Cash - Hurt 5. Robbie Williams - Feel 6. Loreen - Euphoria 7. Robyn - Call your girlfriend 8. Bon Jovi - It´s my life 9. Madonna - Like a prayer 10. Queen - Don´t stop me now 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 1. Beethovens 9th Symphony fourth movement. 2. For whats it's worth(Buffalo Springfield. 3. You can't always get what you want(stones) 4. Our Window (noah & the whale) 5. 21 guns(green day) 6. Breakhru(Queen) 7. Spread you wings(live) (queen) 8 Hurt(Johnny Cash 9. Hurt (nine inch nails) 10. Pachabel cannon in D 1
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 1. Don't Worry Baby - The Beach Boys. 2. Pretty One - Roy Orbison. 3. School - Supertramp. 4. The Boxer - Simon&Garfunkel. 5. The Wonder of You - Elvis Presley. 6. Dance, Dance, Dance - The Beach Boys. 7. Blue Angel - Roy Orbison. 8. Everybody Loves Somebody - Dean Martin. 9. La Bamba - Ritchie Valens. 10. True Love Ways - Buddy Holly. Phew, den lista tok litt tid altså 2
MrSmith Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Extreme ways av Moby, 10 ganger. Endret 2. oktober 2012 av MrSmith 1
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Extreme ways av Moby, 10 ganger. Den er kul, egentlig er alt fra 18 drit kul
Gjest Miho Skrevet 6. oktober 2012 #11 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) nei jeg klarer ikke velge. Vil ikke høre på kun 10 sanger. Endret 6. oktober 2012 av Miho 1
vaniljeis Skrevet 6. oktober 2012 #12 Skrevet 6. oktober 2012 1. Yesterday's Gone - Frida Amundsen 2. Guilt - Nero 3. Radioactive - Imagine Dragons 4. I Will Lead You Home - The Glass Child 5. For Good - Wicked Musical 6. Fact Fiction - Mads Langer 7. Angel Band - Bjørn Berge 8. I Won't Give Up - Jason Mraz 9. White Blank Page - Mumford and Sons 10. Nordnorsk julesalme (haha, MÅTTE ha en julesang med, ELSKER julesanger! )
anónimo Skrevet 6. oktober 2012 #13 Skrevet 6. oktober 2012 Asap: Pj Harvey: Dress Gojira: Flying whales Can: Vitamine c My bloody valentine: Only shallow The stranglers: Golden brown Eryka Badu: Green eyes Sigur Rós: Ágætis byjun Cibelle: Green grass Eric Satie: Gymnopédie No 1 My dying bride: The cry of mankind 1
kittykat1993 Skrevet 6. oktober 2012 #14 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Queen: Bohemian Rhapsody Queen: I Want to Break free Nirvana: Smells like teen spirit Nirvana: Heart Shaped Box Nirvana: Something in the way Gotye, Kimbra: Somebody that I used to know Boston: More than a feeling Lykke Li: I follow rivers Lykke Li: I'm good, I'm gone Katzenjammer: A bar in Amsterdam 10 er altfor få, men hvis jeg måtte velge i dette øyeblikk, ville det ha blitt disse. Endret 6. oktober 2012 av kittykat1993 1
Pawn Hearts Skrevet 7. oktober 2012 #15 Skrevet 7. oktober 2012 Van der Graaf Generator: A Plague of Lighthouse Keepers J.S. Bach: Kyrie fra H-moll-messen Beethoven: Grosse Fuge (riktignok instrumental, men det må da være lov) Genesis: Firth of Fifth Pink Floyd. Echoes Jethro Tull: Thick as a Brick Yes: The Gates of Delirium King Crimson: Starless The Doors: When the Music’s Over Peter Hammill: Flight 1
Jellybean78 Skrevet 7. oktober 2012 #16 Skrevet 7. oktober 2012 AC/DC - Highway to Hell AC/DC - Guns for Hire Motorhead - Line In the Sand Motorhead - The Thousand Names of God The Rolling Stones - Gimme Shelter The Rolling Stones - Jumping Jack Flash Pink Floyd - High Hopes Pink Floyd - Comfortably Numb Lynyrd Skynyrd - Simple Man Dire Straits - Brothers in Arms 1
Gjest Dai Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Dragonforce - The Last Journey Home Blind Guardian - Punishment Divine Machinae Supremacy - A View From The End of The World Tommy Tee - Takin' Ova A Perfect Circle - The Noose Tool - Right In Two Tool - Ænema Steel Panther - Asian Hooker Katatonia - My Twin Infected Mushroom - Heavyweight
Capricorn Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Tilfeldig rekkefølge: 1. Comfortably numb - Pink Floyd 2. Wish you were here - Pink Floyd 3. For the good times - Johnny Cash 4. Hurt - Johnny Cash 5. I walk the line - Johnny Cash 6. Brothers in arms - Dire straits 7. So far away - Dire straits 8. Det har vært noe her - CC Cowboys 9. Innriss - CC Cowboys 10. The story - Brandi Carlile 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå