Gå til innhold

Stor fallhøyde i utseendet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å tenke på hvor mye "meg" som ligger i sminkestil, klesstil og tilbehør. Føler meg med en gang helt naken uten dette. Jeg har ikke prob med å gå uten sminke feks, men føler jeg mister noe av det som er meg. Jeg tror mange kjenner seg igjen i det samme, men samtidig virker det ikke som andre mister "seg" ved å gå uten sminke og i stygge klær. Er som om de bare ser mer uskyldig og mindre stylet ut, mens jeg detter omtrent ut av attraktivitetsskalaen for å sette det på spissen :P

Hvis vi ser bort i fra fest der alle ser bra ut, er det nesten så jeg føler det ubehagelig å stelle meg pent til hverdags. For sett meg i syden med en shorts, singlett og sandaler uten styling så er jeg plutselig en dass. Føles veldig merkelig for meg, rett og slett. Mulig det bare er jeg som legger merke til det, da? Usj. Flere som tenker slik, eller overanalyserer jeg meg selv nå? Bare noen tanker.

Anonym poster: 795b34389bc46e0d9158e65d6a739740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja, jeg har dager/klær der jeg ser smashing ut, smiler til meg selv i speilet og føler meg kjempevel og får komplimenter av kollegaer / blikk fra både kvinner og menn i folkemengden :)

En annen dag og ordinære, ikke noe spes klesantrekk, og jeg flyter inn blant den usynlige ordinære folkemengden

Anonym poster: 52a81a5a46afb1c51f21ddd97dcff79e

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter med å få av meg joggebuksa. Jeg ser så søt ut i joggebuksa. Og du tenker sikkert, hva har dette med saken å gjør? Jo, alt er en vanesak. Som da jeg skiftet fra en fulldekkende flytende foundation til id-sminke hvor mine feil viser igjennom. Altså, kort sagt, du må på avvending, og etterhvert vil du føle deg komfortabel.

Skrevet

Jeg sliter med å få av meg joggebuksa. Jeg ser så søt ut i joggebuksa. Og du tenker sikkert, hva har dette med saken å gjør? Jo, alt er en vanesak. Som da jeg skiftet fra en fulldekkende flytende foundation til id-sminke hvor mine feil viser igjennom. Altså, kort sagt, du må på avvending, og etterhvert vil du føle deg komfortabel.

Vanens makt er stor, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...