Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg ramlet over internetts største hemmelighet? Hva tjener man på en liten blogg? Jeg har lyst til å starte en blogg der det vil være naturlig å ha litt annonser.

Jeg googlet og fant ut at toppbloggere har 70000 kr i måneden. Jeg regner langt ifra å bli noen toppblogger, men kanskje bli lest av lokale folk mest..

Er det noen her som har en blogg som kan si noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg ramlet over internetts største hemmelighet? Hva tjener man på en liten blogg? Jeg har lyst til å starte en blogg der det vil være naturlig å ha litt annonser.

Jeg googlet og fant ut at toppbloggere har 70000 kr i måneden. Jeg regner langt ifra å bli noen toppblogger, men kanskje bli lest av lokale folk mest..

Er det noen her som har en blogg som kan si noe om det?

Du tjener ikke en drit hvis du ikke får lesere. Hva har du tenkt å skrive om da?

Anonym poster: 5de30e94ba7e57c41b546ae7e5553b1f

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper å ha store falske pupper, være en på grensen til uskikket mor, ha masse skrivefeil, bleika blondt hår og oransjebrun solariumshud. Så skriver du om den ekle faren til ungen din og dama hans, lavkarbo LCHF og slikt, interiør, sladder om kjendiser, vær HELT uspiselig, ikke noe som helst hyggelig. Kjøp billig dritt på ebay og selg det med 1500% fortjeneste.

Sånn der.

Anonym poster: 81c5b8e35ae62bebf2e6e2c1a01e8255

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ts, start her og les deg videre, kanskje du får noen tips du kan bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...