Gå til innhold

Bad boy(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent en fyr en liten stund nå. Vi har hatt en veldig god tone og tullet, tøyset og flørtet i en litt vennskapelig tone, vi har rett og slett en veldig god kjemi. Men hadde ikke noe følelser for han, bortsett fra at han er en herlig fyr som alltid får meg i godt humør.

En kveld for en måneds tid siden møttes vi ute og det ene ledet til det andre og jeg ble med han hjem, jeg vil nok påstå at han var den som tok mest intiativ. Når vi våknet dagen etter, var jeg redd for at det ble flaut i og med vi har en del felles bekjente. Men vi bare pratet en times tid om alt mellom himmel og jord sånn som vi pleier før jeg dro hjem igjen. Jeg trodde dette bare var en liten fylleting...

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg rett og slett har blitt litt betatt allikevel. Problemet er bare at vi sees ikke så ofte, kanskje et par ganger i uka. Han har blitt enda litt hyggeligere mot meg etter vår lille hyrdestund, han prater lenge med meg og gir meg klemmer når vi skilles mens han stryker meg på ryggen og nesten ned på rumpa.

Et annet lite (stort) problem er at jeg har hørt mye rykter om han, han er visst en sånn som bare er ute etter en ting og kan godt holde på med flere på en gang. Tror aldri han har vært i noe ordentlig forhold. Han pleier også og skryte av alle sine erobringer til kompisene sine.

Men denne gangen har han ikke sagt det til sine nærmeste venner en gang.. Er det et godt tegn?

Hjelp...

Vil så gjerne at denne kjærleiken skal fungere for me en gang å:-)

Anonym poster: 9ed29a595b9f7933c5b8d7595ac6dbf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om en enkel date der det ikke er store sjanser for sex. Om han går med på dette, ikke bare en gang, men to-tre ganger til, så er han kanskje litt mer seriøs enn først antatt.

Om han ikke liker konseptet rundt søte dater som å gå i parken sammen, besøke gallerier osv, så er du bare enda en jente i hans øyne.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke et godt tegn at han ikke sier det til vennene engang, rundbrennerne jeg kjenner holder kortene veldig tett til brystet, de mener det er gunstig for ikke å ødelegge ryktet sitt.. Ellers begynner jo praten å gå...

Dersom en mann ikke klarer å la være å fortelle om en jente han liker, og skryter av henne til de han kjenner, er det et veldig godt tegn på at han ønsker noe mer :)

Ellers enig med Pene sko...

Anonym poster: d388419061c2cb62a8a3f6609a1bc4e4

Skrevet

Det er ikke et godt tegn at han ikke sier det til vennene engang, rundbrennerne jeg kjenner holder kortene veldig tett til brystet, de mener det er gunstig for ikke å ødelegge ryktet sitt.. Ellers begynner jo praten å gå...

Dersom en mann ikke klarer å la være å fortelle om en jente han liker, og skryter av henne til de han kjenner, er det et veldig godt tegn på at han ønsker noe mer :)

Ellers enig med Pene sko...

Anonym poster: d388419061c2cb62a8a3f6609a1bc4e4

Ikke helt enig. En såkalt "rundbrenner" vil skryte av de han ikke annser som viktige. Altså de er ti på dusinet og rent skrytemateriale for kompisenes forlystelse. Om en slik person (om det stemmer selvsagt) da finner noen han føler noe mer for vil det være naturlig å ikke si noe til kompisene på samme måte. Han vil da selvsagt ikke fremstille henne som et kjøttstykke.

Om vi snakket om en fyr som ikke flyr fra jente til jente vil det derimot være naturlig at han vil vise bilde og fortelle om henne til sine nærmeste venner.

Skrevet

TS her:) Hmmm, slik som jeg har forstått det er dette en fyr som ikke er redd for å fortelle kompisene om erobringene sine... Min magefølelse sier at han kanskje føler noe mer for meg, men er litt redd fordi han ikke er vant med slike følelser for noen. Er jeg helt på viddene nå? :)

Problemet er jo bare at jeg er griseredd for å ta opp sånne ting(skjønner jo at det antakeligvis er meg der ligger på...) på grunn av uttallige skuffelser er eg kjempe redd for å bli såret igjen:( Noen tips? :)

Skrevet

TS her:) Hmmm, slik som jeg har forstått det er dette en fyr som ikke er redd for å fortelle kompisene om erobringene sine... Min magefølelse sier at han kanskje føler noe mer for meg, men er litt redd fordi han ikke er vant med slike følelser for noen. Er jeg helt på viddene nå? :)

Problemet er jo bare at jeg er griseredd for å ta opp sånne ting(skjønner jo at det antakeligvis er meg der ligger på...) på grunn av uttallige skuffelser er eg kjempe redd for å bli såret igjen:( Noen tips? :)

Unngå rundbrennere, "bad boy", "player" osv. Det er et godt tips faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...