Gjest Elyssa Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg venter på babyen min og er dårlig, så jeg kjeder meg ihjeeeel på sofaen. Noen som har en ide til en ny serie til meg? Gjerne med noen sesonger? Ala disse: * Greys anatomy * Private practice * Desperate Housewives Du vet, sånne serier hvor man kan se episode etter episode uten å bli lei. Mye drama og handling
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 vet om et par serier. Tror ikke de går på tv nå, så du kan laste ned. - The lying game - Revenge -Once upon a time Drama og spenning i begge. og man klarer ikke se bare en episode, man må liksom se hva som skjer videre
Tropic Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 The good wife Once upon a time Hart of dixie Parenthood
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg liker ikke de seriene, men en venninne av meg gjør det. Hun liker også Gossip Girl, Bones og Gilmore Girls. En idé kan være å sjekke seriene på imdb.com. Der står det "de som likte denne/dette likte også..." På Desperate Housewives står det blant annet Ugly Betty, Parenthood og Nurse Jackie. Anonym poster: e1e018078484a5546e9dd7aa10e91cf8
Gjest Elyssa Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Takk for svar så langt! Revenge har jeg sett, superbra! Hart of Dixie også, men det er liksom ikke sånn jeg tenker meg. Skal sjekke de andre!
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 Big Love Brothers and sisters Nurse Jackie Six feet under Lipstick Jungle Parenthood Åh misunner deg hvis du ikke har sett disse perlene, da har du noe å se frem til....
Gjest Skrevet 1. oktober 2012 #9 Skrevet 1. oktober 2012 The Mentalist. Castle. Modern Family. Freaks and Geeks.
Gjest blah blah Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 The Mentalist Eller Psych, Game of Thrones, Haven selvom disse ikke er helt under samme kategori som Greys, FF osv
karins Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 På www.cucirca.com finnes det maange tv-serier. Og på de som jeg har sett så er det alle sesonger. Min personlige favoritt er og forblir Friends. Ei av mine venninner anbefaler Gliss, så den skal jeg begynne å se.
Gjest Memories Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Medium og Bones. Trur jeg er ca eneste på min alder som liker Medium
Chloe- Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 The Mentalist. Castle. Modern Family. Freaks and Geeks. Modern family, ja! Ellers Go On og The New Normal (helt nye serier).
Gjest Sunshinam Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Gossip girl er en utrolig bra serie (men blir rett og slett avhengig!!) One Tree Hill er bra det også :D
Britt Banditt Skrevet 1. oktober 2012 #15 Skrevet 1. oktober 2012 Medium og Bones. Trur jeg er ca eneste på min alder som liker Medium Jeg elsker Medium og er ikke så gammel
Wanita Skrevet 1. oktober 2012 #16 Skrevet 1. oktober 2012 Nå leste jeg barsel-sperm og kunne ikke fatte og begripe hva for noe merkelige dyr som nå hadde forvilla seg inn på kg 2
Gjest tarandus Skrevet 1. oktober 2012 #17 Skrevet 1. oktober 2012 Har forelsket meg i Downton Abbey jeg. 1
HeadsVsTails Skrevet 1. oktober 2012 #18 Skrevet 1. oktober 2012 Henger meg med på Bones, selv om den strengt tatt ikke hører til i samme kategori som Grey's og FF. Men jeg elsker serien. Anbefaler deg også å se Rizzoli & Isles. Elsker samspillet mellom hovedrollene og synes de har gjort en god jobb med å lage "nok en politiserie" som skiller seg ut, positivt.
Gjest Elyssa Skrevet 2. oktober 2012 #19 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Takk for mange svar! Prøver meg på Parenthood da foreløpig Av de dere nevner har jeg allerede sett: - Brothers and sisters (det meste) - Gilmore Girls - Gossip Girl (orka ikke mer etter sesong....3?) - Lipstick Jungle - One Tree Hill Jeg klarer ikke noe særlig 'overnaturlig', så Once Upon A Time og Medium går ikke.. Twilight er liksom nok for meg Og Criminal Minds og Modern Family o.l blir vel noe helt annet...? Endret 2. oktober 2012 av Elyssa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå