Gå til innhold

VHS til DVD converter kabel - får det ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en slik kabel via Groupon, men det fulgte jo ikke med noen bruksanvisning. Jeg tror jeg mangler en del for jeg finner ingen utgang på VHS-spilleren som likner noen av de på kabelen. Noen som har peiling som kanskje kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med VHS til DVD? VHS til DVD-opptaker? Eller VHS til PC?

Du må nesten legge ved et bilde av hvilke tilkoblinger den har.

Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1349095114' post='11605321]

Jeg kjøpte en slik kabel via Groupon, men det fulgte jo ikke med noen bruksanvisning. Jeg tror jeg mangler en del for jeg finner ingen utgang på VHS-spilleren som likner noen av de på kabelen. Noen som har peiling som kanskje kan hjelpe?

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk Lutetium!

• Liker 1
Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1349188150' post='11610050]

Tusen takk Lutetium!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har også kjøpt en liknende den som ble linket til her. Jeg kjøpte en scart adapter, men den er hunkjønn. Det er også dvd converteren.... Finnes det en hankjønndel et sted da?

Anonym poster: b4f3fc6f7791babf80de272442071a0e

Skrevet

Jeg har også kjøpt en liknende den som ble linket til her. Jeg kjøpte en scart adapter, men den er hunkjønn. Det er også dvd converteren.... Finnes det en hankjønndel et sted da?

Snakker du om selve scart kontakten nå (den store med 21 pinner), eller mener du slike:

304290_triple-rca_Triax_Module.jpg

Skrevet

Hehe Jeg mener bildet ditt. Siden det er hull på tappene kalte jeg det hunkjønn.

Skrevet

Hehe Jeg mener bildet ditt. Siden det er hull på tappene kalte jeg det hunkjønn.

Siden det er hunkjønn i begge ender, trenger du en ganske alminnelig kabel imellom.

(Nederste bildet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...