Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Hei er det noen som har teknisk innsikt som kan hjelpe meg??? Jeg har en dab radio. Nærmere bestemt: en Denver 34con plus. Jeg har forsøkt å gjøre som bruksanvisninga sier, men ingenting skjer. Får den ikke til å søke opp radiokanaler. What to do?
Lutetium 71 Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Sånn er det bare, det hender jeg heller ikke får inn noenting på mine to. Prøv å flytte den til andre enden av huset/leiligheten, i verste fall, ta den med på skolen/jobb, og sjekk om den får inn noe der. DAB er noe møl sånn, enten får den inn alt 100%, eller så er det stille som graven. Edit: Dra antenna heelt ut, om du ikke har gjort det. Er det FM også på den? Funker den på FM? Endret 1. oktober 2012 av Lutetium 71
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Sånn er det bare, det hender jeg heller ikke får inn noenting på mine to. Prøv å flytte den til andre enden av huset/leiligheten, i verste fall, ta den med på skolen/jobb, og sjekk om den får inn noe der. DAB er noe møl sånn, enten får den inn alt 100%, eller så er det stille som graven. Edit: Dra antenna heelt ut, om du ikke har gjort det. Er det FM også på den? Funker den på FM? aner ikke får ikke opp radiofunksjonen i det hele tatt. har tatt opp antenna ja
Lutetium 71 Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Hva er det som konkret skjer da? Er det liv i displayet i det hele?
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Hva er det som konkret skjer da? Er det liv i displayet i det hele? det står liksom welcome to digital radio, og så skjer ingenting mer. Så står det jeg skal trykke på standbyknappen for å få den til å lete opp radiokanaler men det gjør den ikke
Lutetium 71 Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 det står liksom welcome to digital radio, og så skjer ingenting mer. Så står det jeg skal trykke på standbyknappen for å få den til å lete opp radiokanaler men det gjør den ikke Ifølge manualen skal du trykke enten autotune, eller ett langt trykk på enter, og så pil opp eller pil ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå