Gå til innhold

Kake

Jens

Anbefalte innlegg

Igår fikk med prøvesmake kake hjem fra Kristines franske fristelse. valget fallt på en med vanilje, bringebær og frukt. Det som var så godt er att vi skal ikke ha marsipan men hvit icing, og det smakte så godt!!!Anbefales!

Kaken blir tre etasjer, kritthvit med noen få champagne farvete og hvite roser på toppen. Ingen figurer.

Enkelt, og pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du gikk for Kristines, som jeg synes å huske at jeg anbefalte deg for en stund tilbake!

Jeg skal også bestille min kake derfra, synes de har laget noen av de fineste kakene jeg har sett hittil. Og de har vært de hyggeligste også!

Hvit icing er kjempefint, jeg kan også tenke meg det, men vi har ikke kommet så langt ennå.

Kan jeg spørre om hva dere må betale for en tre-etasjes kake derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken holder til på Marienlyst i Oslo, og kaken koster ca 3000,-!Syns ikke det var så ille!ja, 9na, det var takket være deg att vi gikk dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken holder til på Marienlyst i Oslo' date=' og kaken koster ca 3000,-!Syns ikke det var så ille!ja, 9na, det var takket være deg att vi gikk dit![/quote']

Så bra å kunne hjelpe til med noe! :)

Gleder meg til vi skal dit og prøvesmake vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er DET dyrt også nå????

Det er vell ganske normalt!

kakene på Pascall koster jo til sammeligning rundt 5000,-!

Nei, kan inrømem att vi betaler mye for mye, men akkuratt her syns jeg prisen var ganske fin eller hva????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens, 3000 kroner er jo mange penger, men det kan jo virke som du får mye for pengene!? Jeg har funnet ei kake som er akkurat som jeg vil ha til 1200, og vil selvfølgelig være glad for at jeg slipper å betale det dobbelte. Men så vil jeg ha bare en etasje, og da sier det seg selv at vi sparer mye i forhold til deg.

Var i et bryllup i fjor der kaka var fra Kristines, og den var veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helenaa' date=' vi blir jo 120 mennesker da......[/quote']

Ok, da er saken noe HEELT annet.. Vi er "bare" 55 stk! Da var det IKKE galen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake til 3000 er vel ikke så galt når det er til 120 mennesker....

Vi blir ca 50, og skal ha en tre-etasjes fra Samson til 2200, men da har vi fått en kake som er nøyaktig slik VI vil ha den både med hensyn til utseende og smak. Vi skla bestille en prøvekake som er stor nok for meg og ham, til 100,- slik at vi er helt sikre på at den blir slik vi har tenkt oss.

Samtale med konditoren for å diskutere pynt kan man også få.

Og dersom Jens VET at hun og mannen får nøyaktig den kaka de vil ha, er 3000 en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nettopp! Da har du jo fått mye for pengene!

Er kaka di til 120 personer, Jens?

Jeg lurer på om jeg skal bestille til det antallet gjester som kommer - vi skal jo ha veldig mange andre kaker, og ikke alle spiser et helt stykke av bryllupskaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke til 120 personer, men vi ville ikke ha større kake. Vi har egentlig mest kjøpt den som ett symbol, og ikke for å mette gjestene. Det blir nok kake, vi er ingen kake spisende vennegjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tretusen er mye og jeg synes også Pascal`s kaker til 5000,- er mye, men den som har råd til det gjør hva den vil :-)

Vi har tre etasjers kake til 1450,- vi da og 68 gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det var en bra pris, Jens, og det hoeres ut som en kjempegod kake! Var innom Kristine's jeg ogsaa,men fant ut at Bjorsngard lager kake til omtrent sammen pris, saa da gikk vi for dem. Men helt sikkert et godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal betale 500 kr 3 egt.. Det er gulrotkake med ostekrem og marsipan lokk.. Kjenner konditoren, derfor denne billige prisen. Men det vi så på hos bakeren (helt vanlig og kjedelgi) kostet 1200 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt kaker fra NOBL catering.

En utrolig morsom konditor som lager fantastiske kaker.

Vi skal ha 4 etasjer, 2 med hvit og mørk sjokolademouse og 2 med pistasjmouse med hele jordbær. Vi blir 50 gjester. Vet faktisk ikke hva vi må betale, venter på regningen, men tror det er et sted mellom 3000 og 4000.

Så jeg synes det og bruke 3000 kr på kake ikke er mye.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er DET dyrt også nå????

Det er vell ganske normalt!

kakene på Pascall koster jo til sammeligning rundt 5000,-!

Nei, kan inrømem att vi betaler mye for mye, men akkuratt her syns jeg prisen var ganske fin eller hva????? :o

Kake til 60 hos Pascal koster 3700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...