Gjest KittyMaru Skrevet 3. oktober 2012 #21 Skrevet 3. oktober 2012 Hello Kitty er overalt! Når blir jenter for store for Hello Kitty? ALDRI Jeg elsker HelloKitty sokkene mine og bruker dem på jobben Jeg jobber på sykehus i hvit uniform og hvite sandaler. Pluss altså rosa tær på mine HelloKitty sokker. Men det kan såklart være greit å styre unna HelloKitty i tenåringsfasen. En 13åring ville trolig sett på deg med et blikk som kunne drepe dersom du kom med HelloKitty til dem. Jeg ville tatt en kikk på hva venninnene hennes har. Det er en velkjent sak at barna helst vil ha de samme motesakene som vennene har. Så hvis veninnene har eiendeler med dette motivet ser jeg for meg at det vil bli godt mottatt.
Gjest janne Skrevet 3. oktober 2012 #22 Skrevet 3. oktober 2012 ALDRI Jeg elsker HelloKitty sokkene mine og bruker dem på jobben Jeg jobber på sykehus i hvit uniform og hvite sandaler. Pluss altså rosa tær på mine HelloKitty sokker. Men det kan såklart være greit å styre unna HelloKitty i tenåringsfasen. En 13åring ville trolig sett på deg med et blikk som kunne drepe dersom du kom med HelloKitty til dem. Jeg ville tatt en kikk på hva venninnene hennes har. Det er en velkjent sak at barna helst vil ha de samme motesakene som vennene har. Så hvis veninnene har eiendeler med dette motivet ser jeg for meg at det vil bli godt mottatt. hei jeg har selv kitty sokker som er grønne ,blå og rosa...og jeg er 38 år,-)ta den du
Gjest KittyMaru Skrevet 3. oktober 2012 #23 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) hei jeg har selv kitty sokker som er grønne ,blå og rosa...og jeg er 38 år,-)ta den du Joda. Men selv om vi som er voksne går med dette, så er det ikke sikkert ei jente på 9 år ville være komfortabel med det. Når man helst vil være "stor" og lik veninnene, er det ikke populært å få ting som "de små jentene" bruker. De som er 7-8 år har kanskje vokst fra det? En niåring tror jeg sikkert er for stor til å ville ha det lenger. Det er noe annet med oss som tar det fram igjen av nostalgiske grunner fordi kattepusen er en kultfigur Endret 3. oktober 2012 av KittyMaru
kulu-kulu Skrevet 3. oktober 2012 #24 Skrevet 3. oktober 2012 Man får jo HK til menn også http://www.ebay.com/itm/New-Cute-Sexy-HELLOKITTY-Mens-Briefs-Boxers-Underwear-RED-Size-S-L-/270887995069?pt=US_CSA_MC_Underwear&var=&hash=item3f122ec6bd
Nimorna Skrevet 3. oktober 2012 #25 Skrevet 3. oktober 2012 Man får jo HK til menn også http://www.ebay.com/...=item3f122ec6bd sexy! skulle ønske jeg fikk mannen min til å gå med noe sånt men han bare fnyser foraktelig og tror jeg tuller....
Gjest KittyMaru Skrevet 3. oktober 2012 #26 Skrevet 3. oktober 2012 Her var iallefall Kitty poppis fra tre til fem års alder. Etterpå var det Diddl for alle penga i sånn ca.to år. Etterpå var det hester som ble in. Men som sagt ville jeg sett litt på hva veninnene hennes har.
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #27 Skrevet 3. oktober 2012 Personlig er jeg så lei av Hello Kitty, at jeg ville ikke kjøpt det til en jente uansett alder. Men hvis du har bestemt deg for at Hello Kitty er tingen, tror jeg ikke det fins noen spesiell alder.
Gjest KittyMaru Skrevet 3. oktober 2012 #28 Skrevet 3. oktober 2012 Spør Yvonne her inne, hun har jo fått sin egen Hello Kitty-tråd Psst. Hvor ligger denne tråden?
Cata Skrevet 3. oktober 2012 #29 Skrevet 3. oktober 2012 Tanteungen min på 7 er fremdeles i Kitty-fasen. Men de kan fort skifte mening i den alderen så det smarteste er vel å spørre foreldrene om det fremdeles er "katter i huset".
Britt Banditt Skrevet 3. oktober 2012 #30 Skrevet 3. oktober 2012 Psst. Hvor ligger denne tråden? På personlige meldinger tror jeg
Radon Skrevet 3. oktober 2012 #31 Skrevet 3. oktober 2012 For gammel? Pssh, jeg blir aldri for gammel for Hello Kitty!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2012 #32 Skrevet 3. oktober 2012 Joda. Men selv om vi som er voksne går med dette, så er det ikke sikkert ei jente på 9 år ville være komfortabel med det. Når man helst vil være "stor" og lik veninnene, er det ikke populært å få ting som "de små jentene" bruker. De som er 7-8 år har kanskje vokst fra det? En niåring tror jeg sikkert er for stor til å ville ha det lenger. Det er noe annet med oss som tar det fram igjen av nostalgiske grunner fordi kattepusen er en kultfigur det må ungene min finne seg til....hun er ti
Dricka Skrevet 3. oktober 2012 #33 Skrevet 3. oktober 2012 Man blir aldri for gammel for Hello kitty!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2012 #34 Skrevet 3. oktober 2012 Man blir aldri for gammel for Hello kitty! helt ennig,skal kjøpe nattskjole med kitty da blir gubben glad
Gaupa Skrevet 4. oktober 2012 #35 Skrevet 4. oktober 2012 Hehe, for gammel er hun vel ikke. Men som andre sier her så kan det hende katte-perioden er over. Jeg personlig "hater" figurer ala Kitty, Bamse, Mumi etc på klær. Greit på noen få plagg(helst sokker, tøfler el. ). Finnes veldig mye av dette kaliberet på småbarnsklær, men siden mi jente er bare to har jeg så langt kunne bestemme hva hun skal ha på seg, og da har det blitt minimalt med slikt. (litt i gave har hun fått, og får selvsagt bruke det). Så får hun sikkert sin egne mer bestemte mening etterhvert, og da skal hun få lov til å bestemme selv(til en viss grad da) 1
Hibiskus Skrevet 4. oktober 2012 #36 Skrevet 4. oktober 2012 Hello Kitty er ikke noe nytt pop-fenomen og så dagens lys i 1974, det har eksistert på det internasjonale markedet i en årrekke før det begynte å tyte ut Hello Kitty produkter av alle butikkhyller. Før trenden rettet mot barn og unge kom, var eneste kjente forhandler i Norge av Sanrio produkter(selskapet ansvarlig for Hello Kitty&Co), Shop Girl på Arkaden i Oslo. Carlsen leker hadde også noen skrivesaker med Hello Kitty og My Melody dekor for 12+ år siden. Det er også verdt å nevne, at de kommersielle HK-produktene er en hel verden fra kvaliteten på produktene du kjøper som er produsert av Sanrio alene.
Angelheart2 Skrevet 4. oktober 2012 #37 Skrevet 4. oktober 2012 Min 6-åring er for stor for Hello Kitty, ifølge henne selv. Da vi var i Hellas i sommer så vi en russisk dame på 60+ som travet rundt i Hello Kitty buksedress..... ikke spesielt lekkert... Som alle sier her, dette er nok veldig individuelt og bør sjekkes opp. Da min tante i ren snillhet ville kjøpe gave til alle "grandtantebarna" i sommer sjekket opp hva som var in hos de unge, endte hun opp med å kjøpe et stort Justin Bieber-håndkle til 14-åringen i familien. Tanken var vel god, men hun kunne jo ikke vite at fjortissen er alt annet enn Belieber og at dette antageligvis var den verste gaven hun kunne fått ;-)
Gjest Petita Skrevet 4. oktober 2012 #38 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er 18 og liker Hello Kitty venninna mi på samme alder er største fan!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2012 #39 Skrevet 4. oktober 2012 hei jeg har selv kitty sokker som er grønne ,blå og rosa...og jeg er 38 år,-)ta den du Pøsj, det er ingenting! Jeg er snart 45 og har tre par Hello Kitty-sokker
Gjest chiki Skrevet 4. oktober 2012 #40 Skrevet 4. oktober 2012 Hva er så stort med hello kitty, og hvordan blir barna hekta? Spør fordi jeg ikke vet, ser jo at det er hello kitty merker på alt mulig. Jenta mi på snart 2 år har noen hello kitty jakker vi kjøpte i tyrkia, men ser ikke ut som hun bryr seg noe særlig annet enn at det er "pus" på de. Så kanskje noen eksperter kan svare meg:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå