kaprifolen Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 Vofsa trenger nytt dekken til vinteren. Korthåret tispe, tynn pels på magen og i lysken, ca 30 kg, forholdsvis bred brystkasse. Ønsker meg et dekken som dekker til buken mest mulig også, pga nevnte tynne pels. Varmt og behagelig, vanntett/vannavstøtende. Helst ikke altfor dyrt, men betaler jo selvsagt gjerne for kvalitet og gode løsninger. Med tanke på praktisk bruk, er hun en medgjørlig dame som finner seg i det meste!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har vært veldig fornøyd med WeatherBeeta sine dekken. De tåler all slags vær, er tykke men allikevel myke, så de får full bevegelsesfrihet. Og de dekker bringa godt. Foret inni er mykt og glatt så skit ikke setter seg fast, og vil ikke gnage i pelsen. http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?ord=WeatherBeeta&h=sok&pid=60226&p=WeatherBeeta%20Landa%20de%20Luxe%20Hundedekken (jeg har også brukt en del WeatherBeeta på hest og de er kjempegode. God passform og tåler vær og vind og hærjing mm)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med Hurtta sitt vinterdekken. De er varme, vanntette, sitter veldig fint på min golden. Dessuten er de knallfine. Anonym poster: ac16ac6541f5df0584a19a193798fae3 1
Gjest Bobler Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Hurtta. Ingen over, ingen ved siden av. 1
Syden Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg anbefaler hurtta vinterdekken, veldig bra og veldig fine dekken! De koster litt, men drar du feks over til sverige, er de noen 100 lapper billigere! men jeg anbefaler det, jeg er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå