AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #1 Skrevet 1. oktober 2012 er midt i en opprivende spedbarnsperiode. kan du fortelle meg at det blir bedre? og hva som er fint med å ha barn? ser det nok selv når jeg får tid til å sove, spise og dusje, men akkurat nå er det fint å få høre det. du må også gjerne si fra om det som ikke er så fint Anonym poster: ddafc5487dd21c9dde78d54b102f474f
Britt Banditt Skrevet 1. oktober 2012 #2 Skrevet 1. oktober 2012 Når toåringen kommer løpende når jeg henter hu i barnehagen og roper: "Mamma'n miiiiin" og gir meg en kjempestor kos 2
Tolly Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Hvilken alder har barnet ditt? Det er hele veien så mange fine ting som skjer. Når de kommer krypende mot deg, med stjerner i øynene og rekker armene opp mot deg. Egentlig er jeg bitterlitt lei av at hun skal henge på meg hele tiden. Men så smelter jeg heelt, for jeg er jo hennes favorittperson over alle! Så jeg tar henne opp, og hun ler med hele seg bare derfor! Hold ut, det går over. Når man står midt inni vanskelighetene, så vet man ikke om det endrer seg om en dag, en måned eller ett år. Men plutselig er det over, og etterpå ser du at det ikke var et fjell, bare en liten krøll på matta;)
Tweak Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Å se den lille smile, bable og le for første gang. Den stoltheten en føler hver gang barnet klarer noe nytt! Følelsen av to små armer som legger seg rundt halsen din. En bitteliten hånd som vil holde i din og det å vite at du er den viktigste personen i dette lille menneskets liv. Og så alle de morsomme ordene og tankene og påfunnene som et lite barn kan ha! Det er UTROLIG morsomt å ha en 2-3 åring i hus! Selv med trass og alt. Når hun sukker og sier "nei, nå er det ikke mer plass i magen min, tusen takk for mat, kan jeg få kjeks?" "jeg er litt OPPTATT nå mamma!" (når hun ikke vil komme med en gang) "jeg er vennen din mamma og du er vennen min, kjempegla i deg mamma!" Så midt oppi alt styret med søvnmangel og det hele, så vit at det ikke er søvnmangelen du kommer til å forbinde med barnet ditt når du tenker tilbake, men alt det andre som gjør barnet ditt fantastisk! 2
Tolly Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Fullt i magen, kan jeg få kjeks? Dagens søteste! 1
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Når du får en go klem med kommentarer som "du er den beste mamman i hele verden" <3
FrkRose Skrevet 1. oktober 2012 #7 Skrevet 1. oktober 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=519707 I denne tråden finner du masse fint med det å ha barn!
Miss moneypenny Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har ei på 2 1/2, og en baby på 9 mndr. Minsten har akkurat sovet natta igjennom for første gang, jeg trodde aldri det skulle skje! Så hold ut, det kommer bedre netter Det er så mye som er fint med å ha barn. Når de ser på meg og smiler med hele ansiktet føler jeg meg som verdens heldigste Og når de begynner å snakke, setter sammen nye rare setninger, og lar oss få et innblikk i alt det rare som foregår i de små hodene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå