Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg har en HTC Sensation XE: http://www.droidnytt.no/wp-content/uploads/2011/09/HTC-Sensation-XE-2-2.jpg - og er helt avhengig av Beats Audio-ørepluggene som fulgte med for at musikken skal kunne holde en viss standard når jeg hører på musikk med mobilen.

Problemet nå er at katten min har fått tak i disse og tygget de fullstendig i stykker, og siden jeg er helt avhengig av musikken min når jeg er ute og reiser er jeg nødt til å få kjøpt igjen et par slike med èn eneste gang. Og de må være identiske med disse som fulgte med mobilen.

Hvor kan jeg få kjøpt dette, er det noen som vet? :(

Og hvor mye koster de eventuelt?

Anonym poster: 3e6ce631165fda20910917a82b58f3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er klar over at denne "teknologien" ikke er annet enn en plastikk-plugg istedet for vanlig metall-plugg? det eneste denne gjør er å redusere støy som KAN oppstå - og som du uansett ikke vil registrere om du har mindre enn 192kbps mp3 eller bruker spotify?

beaten - det er equalizeren som fikser i selve enheten. med andre ord, du kan med god margin finne et hvilket som helst annet high end headset som passer like godt uten å forringe lyden.

personlig anbefaler jeg sennheiser. for dere med katt vil jeg kanskje anbefale headsets med vevd tråd.

Skrevet

Setter pris på din hjelp og veiledning, men det jeg ønsker svar på er altså hvor jeg kan få kjøpt identiske øreplugger som disse som fulgte med mobilen, og hvor mye de eventuelt koster å kjøpe separat :)

Gjest gjest17
Skrevet

Tviler på at de har blitt solgt løst. De hører vel til en bundle sammen med telefonen. Du får sjekke på nettsidene til Beats by Dre om du finner noe tilsvarende.

Skrevet

Ahh, det beste hadde vært om jeg bare hadde kunnet reise innom en eller annen elektronikkforretning i morgen og kjøpt med meg et par før jeg reiser, men det er vel kanskje ikke mulig det da :(

Skrevet

Ah, beklager - jeg glemte å ta med at disse selges ikke løst over disk.

Skrevet

Finnes det noe lignende du kanskje vil anbefale da? Av samme merke? :)

Skrevet

Jeg er litt merkehore her, veldig glad i sennheiser. De passer godt for meg og har en god bass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...