AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg har et ganske stort problem. Jeg har møtt en fyr. Han er faktisk naboen min, har flytta nå nylig til et nytt sted. Vi har fått veldig god kontakt, og jeg trodde det kunne være noe der. Jeg fikk vite senere fra han at ikke vil ha kjæreste, skal aldri gifte seg eller ha barn. Han var veldig klar og bestemt på dette, og jeg skjønte da at det er bare å glemme noe forhold. Så vi fortsatte å henge sammen, som venner. For noen uker siden, så innså jeg at jeg begynner å få følelser for han. I går var vi på en felles fest, hvor han møtte ei jente. I dag satt vi og prata som vi pleier, da han starter å fortelle om hun han møtte, om hvor pen hun var og at han angret på at han ikke kyssa henne. Og jeg satt der med gråten i halsen, og lata som ingenting. Jeg vet det rette er å snakke med han om det, men da risikerer jeg jo å miste han som venn. Jeg har virkelig rota det til nå, jeg er så lei og frustrert at det er helt grusomt. Kan vel legge til at vi har hatt sex et par ganger, veldig spontant, og veldig dumt. Jeg vet godt selv at jeg bare har meg selv å takke. Jeg har virkelig kjørt meg fast. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Anonym poster: 5748f195e6eb797dd3ae446c8841bdf7
Gjest *Maja* Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Jeg ville tatt avstand. Å ha et venneforhold til en du har følelser for vil bare påføre deg hjertesorg. 3
Guybrush Skrevet 1. oktober 2012 #3 Skrevet 1. oktober 2012 Virker som du har havnet i den berømmelige "friendzone". Han sier vel ganske kraftig ifra om at han ikke har følelesr for deg når han diskuterer andre jenter. Kjipt men da vet du iallefall.... 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan kan du være redd for å miste en venn som sårer deg? Han har tydelig ingen respekt eller følelser for deg. Si det og få det ut, eller bare gå din vei. Hvis du bare går din vei, kan det bli til at du tenker mye, Hva om, tenk om.. Det er ikke snilt mot deg selv. Så jeg ville sakt det og kommet over han raskt. Anonym poster: 606c02ae95684aedb92ba1e9cc5e631e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå