Gå til innhold

Hva tenker du om ballbusting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort om en mann kom bort til deg og spurte om du kunne sparke han i ballene? Hadde du gjort det?

Anonym poster: 1162dcfead20408530f9855ad70cce99

Skrevet

Hvis jeg hata fyren sterkt nok :P

Skrevet (endret)

Haha, ikke visst han bare hadde kommet bort til meg på gata, og jeg ikke kjente fyren ;) Men en kjæreste kunne jeg nok gjort det på... Selv om jeg ikke har noen tenning mot det selv :)

Edit: Men med tanke på skader, så hadde jeg nok ikke ønsket å gjøre det hardt. Og ikke minst; jeg hadde satt meg inn i teknikk og hva som kan gjøres for å unngå nettopp å gjøre skade!

Endret av Arlandria
Skrevet (endret)

Nei. Det kan være dødelig.

Endret av Silfen
Skrevet

Ødelig..?

Anonym poster: a8e22047f2d4def8e54e6dbbcc1fee3e

Skrevet

Ja, men bare hvis jeg kunne hatt på slalomstøvler for jeg har ikke lyst til å skade foten.

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg hadde sett på klokken og "plutselig" kommet på en avtale, og forduftet.

Skrevet

Det er vel noe overoptimistisk å gå bort til fremmede og be om å få fetisjene sine oppfylt... Jeg ville sagt nei - og det ville jeg også gjort dersom han dro en pisk fram fra innerlomma og ba meg om å bruke den på ham, eller dersom han spurte om lov til å sitte på fanget mitt og kalle meg mamma.

Få en du kjenner til å oppfylle fantasiene dine, ukjente mann. :jolie:

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonym poster: 23e62a519be598a039f6ba366ab9f6c4

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det på en helt tilfeldig mann nei. Sannsynligvis ikke på noen andre heller.

Prøvde det på en eks av meg etter at han hadde mast en stund, han ble ikke så kåt som han trodde han ville bli :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det høres jævlig vondt ut, så med mindre jeg veldig sterkt mislikte personen hadde jeg nok latt være.

Skrevet

Ja, om han ville det selv. Har alltid hatt litt lyst til å gjøre det

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...