TheHairyToothfairy Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 CadillacJack: Har ikke du en hund? Hva gjør du med den når du farter så mye rundt? Jeg har ikke hund, jeg har hest. Jeg har hatt et par hunder etterhvert, og det har vært et problem når jeg har vært borte måneder av slengen. Det gikk veldig greit den tiden jeg hadde samboer, men ut over det har det vært mine brødre eller foreldre som har vært hundepassere. Men, når jeg fartet rundt i Norge så hendte det ofte at jeg hadde hund med meg. Sjeldent vanskelig. Giacompis: Helvete, nå er det igang igjen! Admiral Vampen tilkaller meg og deg for å finne ut hva som pågår på Skaugum! Kong Harald har ringt henne på den røde telefonen og forteller at det kommer rare gurglelyder fra gården! Det er en svak eim av mosselukt i vinden og det knuser i vinflasker. To gardister ligger bundet på plenen foran huset og resten av garden tør ei nærme seg. Vi settes på saken og bes finne en rask og smertefri løsning på det eventuelle problemet FØR VG og Dagbladet begynner spre tøys. Problemet mitt er at nå er jeg i Bandits sko. HEN POKKER ER DU? a) hvor er du, hvorfor svarer du ikke telefonen? b) hva er disse lydene på Skaugum? er det Plumbo og møkkamann? c) hva håndvåpen skal jeg ta med til deg, hva passer best til situasjonen? d) leser du noensinne Dagbladet? e) admiral vampen kalte meg "tøysegutten sin", hva mente hun med det? er dette grunnlag for en klage til verneombud for seksuell trakassering på jobb, eller har hun funnet ut stuntet mitt med majones og tannkremtuben hennes? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå