trekkfugl Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg holder på og lager festhefter til bryllupet vårt og trenger litt inspirasjon til sanger å ha med. Jeg vil ha ordentlige sanger, ikke sånne "morsomme" der noen har skrevet en ny tekst til en gammel melodi... Noen som har noen tips til fine sanger som folk flest kan og som ikke er for vanskelige å synge?
sunflowwer Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Ring meg - Gabrielle? en remix kanskje.
trekkfugl Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2012 Innser at det var en stund siden jeg bodde i Norge, den har jeg aldri hørt...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #4 Skrevet 1. oktober 2012 Innser at det var en stund siden jeg bodde i Norge, den har jeg aldri hørt... Du har ikke gått glipp av noe. Anonym poster: 38f1b6dff49da213c1c6633e9ce310c6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Sanghefter er det absolutt kleineste som finnes. Dropp hele greia, vær så snill! Anonym poster: 63c9707320b237176a78c9c1dbc1a69e 2
Evie Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Må si meg enig.. føler nok at sanghefter har gått litt av moten og vet det er mange som ser på dette som veldig kleint, meg selv inkludert. La gjestene heller prate med hverandre. Blir jo aldri spesielt fint når 50 stykker sitter å synger på full mage.. en annen ting er at det blir lenge nok ved bordet allikevel og da er det nesten litt irriterende med disse sangene som haler ut tiden enda mer samt at man føler seg ganske dum når man sitter der. Uff nei, hadde det vært opp til meg hadde alle droppet sanghefter. 2
trekkfugl Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2012 For å klargjøre - det er IKKE sanghefter! Det er mer som festhefter med meny, informasjon om gjester, bordplassering etc. Synes ikke heller det er så voldsomt stas med sanghefter, men når jeg nevnte for flere at jeg ikke skulle ha med sanger fikk jeg så utrolig mye negativ feedback at jeg tenkte at da legger jeg inn 1-2 sanger sist i heftet så kan ikke folk klage. Jeg har uansett en side til overs, så da legger jeg det der og håper at ingen gidder å bla så langt. ;-) Men det er derfor jeg gjerne vil ha noen fine "ordentlige" sanger og ikke en masse kleine, kjipe drikkeviser med "morsom" tekst om brudepar. Og om det da blir som jeg håper, og ingen synger, så er det bare en eller flere fine tekster å ha i festheftet. Synes nemlig det kan være koselig med et fint kjærlighetsdikt eller en fin sangtekst.
Gjest lisha Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg kunne tenkt meg å hatt noen fine kjærlighetsdikt Sanger er litt vanskeligere, men hva med en sangtekst som betyr noe for dere? Som beskriver dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå