AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Litt skummelt, for vi har ikke møttes så mange ganger, men vi har hatt mye kontakt via chat, og har alltid noe å prate om. Fra felles interesser, tanker og assosiasjoner om alt mulig, personlige ting...Vi er forskjellige på noen områder, men veldig like på andre. Og det føles bare så riktig å være med ham. Jeg føler en trygghet - fordi det kjennes riktig ut, ikke fordi det er en "lettvint" løsning (for det tror jeg ikke det er, han vil garantert utfordre meg, men antagelig mest på bra ting). Og kjemien er også litt sånn... oj. Det er ti år siden sist jeg falt skikkelig for noen. Jeg tror faktisk aldri jeg har vært i nærheten av å kunne gå inn i noe tilsvarende bra, noe som har mest å gjøre med hvordan selvbilde og andre personlige greier har vært - nå vet jeg hva jeg leter etter i større grad, og kan tro på at en så flott mann vil ha meg Jeg som alltid har hørt på litt trist og aggressiv musikk har nå begynt å lete etter sånne fine kjærlighetssanger og annet som gjør meg glaaaaad Og: Går det ikke, så går det ikke, jeg tåler det også. Men nå vet jeg hvordan det bør føles, i det minste. Anonym poster: 9e80855fcfc73d644d03766049e7e6e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå