Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som overskriften sier ny på twitter og lurer i den forbindelse på en del ting. Hvem kan se det jeg legger ut? Hvis jeg skriver @ også navnet til en person, kan den personen lese det da, selvom han ikke "følger" meg? Hvordan ser jeg at den personen har sett det?

Anonym poster: 926c66837fb4154319c2687cb9a8368a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som overskriften sier ny på twitter og lurer i den forbindelse på en del ting. Hvem kan se det jeg legger ut? Hvis jeg skriver @ også navnet til en person, kan den personen lese det da, selvom han ikke "følger" meg? Hvordan ser jeg at den personen har sett det?

Anonym poster: 926c66837fb4154319c2687cb9a8368a

1. Har du åpen eller stengt konto? Hvis kontoen er åpen kan alle se det du legger ut, men hvis kontoen er stengt er det bare de som følger deg (du må da godkjenne de som følgere) som kan se det du legger ut.

2. Hvis du skriver @ og twitter-navnet til en person, vil den personen kunne se det du skriver, selv om personen ikke følger deg.

3. Det kommer ikke opp om personen har sett tweeten eller ikke, så du må nesten bare regne med at personen ser det. Jeg f.eks får mail hver gang noen bruker @"navnetmitt".

Anonym poster: 1c60c0a406ef1c01a88c3055510d303b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...