AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #61 Skrevet 16. oktober 2013 Ja de ser mye eldre ut, Linni og. Og hun er skikkelig tynn, bruker str 25 i bukser :0 Det er lite. Anonymous poster hash: 10837...e1a Nå er hun jo også en liten pygme når det gjelder høyde. Anonymous poster hash: a9db7...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #62 Skrevet 17. oktober 2013 Nå er hun jo også en liten pygme når det gjelder høyde. Anonymous poster hash: a9db7...7f5 Pygme? Hvor høy er så du, som synes 164,5 er å være en liten pygme? Anonymous poster hash: b6b47...7e9
Calypso Skrevet 24. oktober 2013 #63 Skrevet 24. oktober 2013 Pygme? Hvor høy er så du, som synes 164,5 er å være en liten pygme? Anonymous poster hash: b6b47...7e9 Og da lurer jeg på hva jeg er, jeg som er 1.60. ------------- BTW, folkens... når jeg så på episoden som gikk på mandag så gikk Carina (?) rundt i Barcelona eller hvor hun nå var og sa til folk at hun er en "big artist in Norway", har jeg gått glipp av noe? Tror ikke jeg har hørt en eneste låt av henne utenom det lille jeg har hørt når jeg har tittet innom programmet. 2
Lillemeg25 Skrevet 24. oktober 2013 #64 Skrevet 24. oktober 2013 Og da lurer jeg på hva jeg er, jeg som er 1.60. ------------- BTW, folkens... når jeg så på episoden som gikk på mandag så gikk Carina (?) rundt i Barcelona eller hvor hun nå var og sa til folk at hun er en "big artist in Norway", har jeg gått glipp av noe? Tror ikke jeg har hørt en eneste låt av henne utenom det lille jeg har hørt når jeg har tittet innom programmet. Sa hun seriøst det?! Har hun gitt ut plate? Har ikke jeg fått med meg. Eneste låten jeg har hørt var den hun sang i MGP som var ræva.
Calypso Skrevet 25. oktober 2013 #65 Skrevet 25. oktober 2013 Sa hun seriøst det?! Har hun gitt ut plate? Har ikke jeg fått med meg. Eneste låten jeg har hørt var den hun sang i MGP som var ræva. Ja, vet ikke om jeg siterte ordrett men det var noe i den gata i hvertfall... mulig folk som er 5-10 år yngre enn meg digger henne men jeg har ikke fått med meg at hun liksom skal være så stor her.
Lady Skrevet 25. oktober 2013 #66 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Litt stram i maska? (tatt rett etter restylane behandlinger i annsiktet) Endret 25. oktober 2013 av Lady
Calypso Skrevet 25. oktober 2013 #67 Skrevet 25. oktober 2013 Litt stram i maska? (tatt rett etter restylane behandlinger i annsiktet) Det er på tide å slutte med restylane/Botox/denslags når det begynner å se ut som at man står i en vindtunnel...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #68 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, vet ikke om jeg siterte ordrett men det var noe i den gata i hvertfall... mulig folk som er 5-10 år yngre enn meg digger henne men jeg har ikke fått med meg at hun liksom skal være så stor her. Jeg håper det var en slags spøk/løgn fra hennes side. Om ikke har hun vrangforestillinger. Anonymous poster hash: cfaff...97f
Calypso Skrevet 25. oktober 2013 #69 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg håper det var en slags spøk/løgn fra hennes side. Om ikke har hun vrangforestillinger. Anonymous poster hash: cfaff...97f Sikkert det siste..
Lady Skrevet 25. oktober 2013 #70 Skrevet 25. oktober 2013 Og da lurer jeg på hva jeg er, jeg som er 1.60. ------------- BTW, folkens... når jeg så på episoden som gikk på mandag så gikk Carina (?) rundt i Barcelona eller hvor hun nå var og sa til folk at hun er en "big artist in Norway", har jeg gått glipp av noe? Tror ikke jeg har hørt en eneste låt av henne utenom det lille jeg har hørt når jeg har tittet innom programmet. Det måpte jeg også over! hahahaha " I'm pretty big in Norway, so you're gonna be famous in Norway now. " Var ca det hun sa til statistene i musikk videoen hennes:P 2
Calypso Skrevet 25. oktober 2013 #71 Skrevet 25. oktober 2013 Det måpte jeg også over! hahahaha " I'm pretty big in Norway, so you're gonna be famous in Norway now. " Var ca det hun sa til statistene i musikk videoen hennes:P Haha, stemmer det... hadde skjønt det om det var Maria Mena som sa det, men... kjekt med selvtillit. =)
Lady Skrevet 25. oktober 2013 #72 Skrevet 25. oktober 2013 Haha, stemmer det... hadde skjønt det om det var Maria Mena som sa det, men... kjekt med selvtillit. =) Ja jøss Husker en episode i forrige sesong av Tigerstaden, da hun skulle opptre på et russetreff, og pasadise Iselin sang før henne. Da lo hun av Iselin. Synes det var stygt av Carina. 1
cerruti Skrevet 25. oktober 2013 #73 Skrevet 25. oktober 2013 Eneste som ser normal ut er jo anette. Hadde Carina vært dattera mi, så hadde jeg pent bedt om å trappe ned på behandlingene i ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #74 Skrevet 27. oktober 2013 Hva er det som skjer med ansiktet til Carina?? Det ser jo helt deformert ut :-S Ble så flau da jeg så russeopptredenen til Linni... Anonymous poster hash: bfc7a...d9e
Lillemeg25 Skrevet 27. oktober 2013 #75 Skrevet 27. oktober 2013 Carina er ikke noe pen altså. Rar nese og stram i maska nå. Hun var faktisk pen da hun var med i BB, men nå? Huff nei. Jeg synes heller ikke Linni er så himmla pen. Penere enn Carina, men synes ikke Linni er vakker. Bare litt søt.
neiognei Skrevet 27. oktober 2013 #76 Skrevet 27. oktober 2013 Se så nydelig hun var før a! http://carinadahl.blogg.no
Despicable Me Skrevet 27. oktober 2013 #77 Skrevet 27. oktober 2013 Veldig pen da hun var med i BB i 2006
Lady Skrevet 27. oktober 2013 #78 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, hun var så pen før! Hva har hendt? Så henne på Elixia. Lurer på hvor mye hun har gjort med annsiktet:s
Arlea Skrevet 28. oktober 2013 #79 Skrevet 28. oktober 2013 Alle jentene er jo åpenbart pene etter min mening, men er enig i det flere skriver her at det er synd de fikser så mye på seg. Jeg synes generelt at hele stylingen deres i serien er veldig over the top for min smak, greit at de spiller inn en serie og sikkert vil føle seg freshe, men jeg synes det blir litt komisk med kjempestyla frisyre osv. i klipp hvor de liksom bare sitter hjemme eller whatever. Men de blir vel sikkert blinde på seg selv da. Som når Mari i denne sesongen sier at folk ikke ser forskjell på henne med og uten restylane (og hun har jo SÅ fine lepper på litt eldre bilder osv hvor de ikke er så oppblåste). Det blir litt overdrevet og parodisk (som puppene til Linni f.eks. De blir jo litt tegneseriefigurer istedet for de pene jentene de egentlig er.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #80 Skrevet 28. oktober 2013 Er på alder med disse jentene og ser rynkene komme snikende, men heller rynker enn å se så oppblåst og stiv ut Anonymous poster hash: d608a...b69 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå