Wonders Skrevet 26. september 2013 #41 Skrevet 26. september 2013 såkke på det før, skakke se på det nå.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #42 Skrevet 29. september 2013 Jeg blir så flau. Så dere i dag? De virker helt hjernetomme. Anonymous poster hash: 10837...e1a
smalls Skrevet 29. september 2013 #43 Skrevet 29. september 2013 Jeg blir så flau. Så dere i dag? De virker helt hjernetomme. Anonymous poster hash: 10837...e1a Hva skjedde? Jeg har sett noen få episoder. Jeg ble skikkelig flau. Dette er jenter som er eldre enn meg, men oppfører seg som de skulle vært 16. Spesielt Linni. Synes hun er så fjollete og barnselig. Skjønner ikke at hun vil drikke seg dritnings på tv. Så et program der hun var på byen og tydelig full. Også irriterer jeg meg over den babystemmen. Det er ikke hun sin feil, men allikavel.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #44 Skrevet 29. september 2013 Linni virka jo helt teit i dag. Da hun snakka med Martin... Det virka jo absolutt ikke som at han mente å flørte med henne. Da han spurte "Du vet hva vi sier om sånne mødre som deg?" svarte hun "miilf!!" Tror ikke det var det han mente. Utrolig barnslig/slitsom sånn ellers og. Synes eksen til Stig Kjos også har virka fjern. Men hun fremsto jo som mye mer oppegående i dag, når de andre virka så fjollete. Hva eeer greia med Kjos? Synes han har vært bortpå de fleste halvkjente jentene i dette landet? Nå er det vel Isabella Martinsen han holder på med en liten stund.. Anonymous poster hash: 4fd63...703 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #45 Skrevet 29. september 2013 Han typen til Linni må ha slått seg i hodet som er sammen med henne. Han er for ung til å ha midtlivskrise så det må være derfor han er sammen med dette jentebarnet. Hun har en kropp som en 10-åring. De puppene er bare så feil. Anonymous poster hash: 77459...b86
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #46 Skrevet 29. september 2013 Var mest oppsummering i dag fra forrige episoder. Carina og Mari snakket litt drit om Therese som nektet å stille opp i FHM blad, men dette var jo forrige sesong da. Linne ja, huff, trodde ikke hun var så barnslig. Mink puppene med 300 gr og hun ville blitt virkelig flott. Anonymous poster hash: 10837...e1a
Lady Skrevet 29. september 2013 #47 Skrevet 29. september 2013 Klarer ikke la være å se på sånne dritt programmer som dette. Flere enn meg som synes Mari begynner å se rar ut? Annsiktet og leppene ser litt "oppblåst" ut, på en kunstig måte. Litt som Jan Thomas. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #48 Skrevet 29. september 2013 Stig Kjos er jo nasty da Skikkel klyse. Kan heller IKKE fatte åssen Mari i det hele tatt orket å være sammen med Petter. Han er hvertfall en klyse og helt idiot. Skulle tro han var 18. Anonymous poster hash: 7f908...ea3 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #49 Skrevet 29. september 2013 Kan heller IKKE fatte åssen Mari i det hele tatt orket å være sammen med Petter. Vet ikke mye om hvordan han er. Så ut som at han er mer festglad enn hva jeg ville likt. Og så sa han at han ikke er en romantisk person, det ville nok også skapt litt trøbbel. Men tenker det føltes rimelig kjipt for henne at han ville gi opp forholdet, mens hun ville prøve mer. Tiden de hadde sammen, føltes nok veldig bortkasta. Men syntes han virka ganske fornuftig da det ble slutt. Det er jo ikke noe vits i å prøve og prøve. Noen ganger er det best å bare gå hvert til sitt. Anonymous poster hash: 4fd63...703
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #50 Skrevet 13. oktober 2013 Mari passer ikke botox, er enig der. Ser oppblåst og gammel ut. Og har silikon også? Synes puppene er blitt så store. Linni i dag da: dreit ut venninna med de kommentarene. Nei, hun har ingen filter og virker utrolig barnslig. Spiller skikkelig på kropp og blond babe. Anonymous poster hash: 10837...e1a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #52 Skrevet 14. oktober 2013 Hvor kan man se episodene gratis? Lurer jeg også på!Anonymous poster hash: abec4...575
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #53 Skrevet 14. oktober 2013 Man kan vel se episodene gratis når de går på søndager (kl 20, hvis man har Bliss). Ellers har TV2 sumo et tilbud for studenter (man må skrive inn student-epost) på én mnd gratis sumo, men da må man huske på å melde seg ut igjen før det har gått en måned ellers blir neste måned automatisk trekt fra konto. Apropos hele Petter/Mari-greia så tror jeg begge to var litt for fokuserte på seg selv til å fungere i et forhold. Greit at vi ikke ser alt på TV - hele Petter elsker Mari-serien var jo bygd rundt samme type scener hele tiden ("Petter er drita mens Mari er sur fordi hun ikke får nok oppmerksomhet"), men mønsteret er jo at ingen av de tenker særlig lengre enn på egne behov. Anonymous poster hash: c864b...a2f
SoftKitty Skrevet 16. oktober 2013 #54 Skrevet 16. oktober 2013 Man må ikke være student for å få 1 mnd gratis på Sumo. Ellers går de i reprise på Bliss også men jeg husker ikke når... prøvde å finne det på tv2-siden men det var så rotete og dårlig info der. Eventuelt lette jeg for dårlig:P Hva skjer med ansiktet til hun Carina forresten? Er det operasjoner, botox, alt for mye sminke...? Trodde hun var gammel og hadde fikset seg mye men hun er jo bare 28 eller noe (og da yngre i forrige sesong)... Mener ikke at hun er stygg, men noe er "off" liksom.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #55 Skrevet 16. oktober 2013 Man må ikke være student for å få 1 mnd gratis på Sumo. Ellers går de i reprise på Bliss også men jeg husker ikke når... prøvde å finne det på tv2-siden men det var så rotete og dårlig info der. Eventuelt lette jeg for dårlig:P Hva skjer med ansiktet til hun Carina forresten? Er det operasjoner, botox, alt for mye sminke...? Trodde hun var gammel og hadde fikset seg mye men hun er jo bare 28 eller noe (og da yngre i forrige sesong)... Mener ikke at hun er stygg, men noe er "off" liksom. Tror det er en blanding av neseoperasjonen, for mye botox, sminke og mye fyll :-P Anonymous poster hash: 6aa39...3d2
smalls Skrevet 16. oktober 2013 #56 Skrevet 16. oktober 2013 Synes Carina har så stygg og rar nese jeg 1
SoftKitty Skrevet 16. oktober 2013 #57 Skrevet 16. oktober 2013 Men har hun tatt en dårlig nosejob? Er liksom noe med at neseborene er forskjellige eller noe.. også ser hun konstant litt trøttere ut enn forrige sesong, som at hun har så mye sminke at hun ikke klarer å åpne øynene skikkelig? Spesielt det ene. Uff føler meg så slem håper hun ikke leser dette, men ble bare så fascinert når jeg så på det ista. Minner meg litt om noen av de Real Housewives i USA, men de er jo 20 år eldre, minst.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #58 Skrevet 16. oktober 2013 Ja de ser mye eldre ut, Linni og. Og hun er skikkelig tynn, bruker str 25 i bukser :0 Det er lite. Anonymous poster hash: 10837...e1a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #59 Skrevet 16. oktober 2013 Når er reprisen? Anonymous poster hash: 2ade0...206
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #60 Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke Carina alltid hatt litt spesiell nese? Google gamle bilder av henne. Feks "Carina dahl gatebilbabe" og "Carina dahl big brother". De er fra 2006. Anonymous poster hash: 1708c...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå