eeyoree Skrevet 29. oktober 2013 #81 Skrevet 29. oktober 2013 Sa hun seriøst det?! Har hun gitt ut plate? Har ikke jeg fått med meg. Eneste låten jeg har hørt var den hun sang i MGP som var ræva. Hahah. Nå lo jeg. ..som var ræva. haha
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #82 Skrevet 29. oktober 2013 Enig, heller rynker jeg og. De ser faktisk eldre ut med botox også. De ser ut som de er over 30 alle sammen. Anonymous poster hash: 10837...e1a 2
Miss_Sunshine* Skrevet 1. november 2013 #83 Skrevet 1. november 2013 (endret) *snip* Endret 14. desember 2017 av Miss_Sunshine* 1
smalls Skrevet 1. november 2013 #84 Skrevet 1. november 2013 Litt OT, men min bror var på en gigantisk konferanse med jobben for en tid tilbake, og da var det Carina Dahl med band som sto for underholdningen. Han sa at hun først prøvde seg på small talk og vitser i 10 minutter, men det var bare superkleint, og hun fremsto som dum og blond. Når hun begynte å synge, så forlot halvparten av folkene salen ett minutt ute i sangen, og da begynte hun å gråte å sa "Please da folkens, itj færra!" Broren min sa at det var noe av det mest sørgelige han hadde hørt live. Han hadde også hørt at etter 2 fullførte sanger, så var det kun 10-15 personer igjen i salen Seriøst?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #85 Skrevet 1. november 2013 Litt OT, men min bror var på en gigantisk konferanse med jobben for en tid tilbake, og da var det Carina Dahl med band som sto for underholdningen. Han sa at hun først prøvde seg på small talk og vitser i 10 minutter, men det var bare superkleint, og hun fremsto som dum og blond. Når hun begynte å synge, så forlot halvparten av folkene salen ett minutt ute i sangen, og da begynte hun å gråte å sa "Please da folkens, itj færra!" Broren min sa at det var noe av det mest sørgelige han hadde hørt live. Han hadde også hørt at etter 2 fullførte sanger, så var det kun 10-15 personer igjen i salen Neeei, stakkars Anonymous poster hash: c39f9...138 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #86 Skrevet 1. november 2013 Litt OT, men min bror var på en gigantisk konferanse med jobben for en tid tilbake, og da var det Carina Dahl med band som sto for underholdningen. Han sa at hun først prøvde seg på small talk og vitser i 10 minutter, men det var bare superkleint, og hun fremsto som dum og blond. Når hun begynte å synge, så forlot halvparten av folkene salen ett minutt ute i sangen, og da begynte hun å gråte å sa "Please da folkens, itj færra!" Broren min sa at det var noe av det mest sørgelige han hadde hørt live. Han hadde også hørt at etter 2 fullførte sanger, så var det kun 10-15 personer igjen i salen Hun er faktisk svært flink live. Jeg tror denne historien er svært overdrevet. Anonymous poster hash: cfaff...97f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #87 Skrevet 1. november 2013 Hun er faktisk svært flink live. Jeg tror denne historien er svært overdrevet.Anonymous poster hash: cfaff...97f Mulig hun spilte for feil målgruppe. Anonymous poster hash: 1708c...26d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #88 Skrevet 1. november 2013 Hun er faktisk svært flink live. Jeg tror denne historien er svært overdrevet.Anonymous poster hash: cfaff...97f Hun var ikke så flink live her da Anonymous poster hash: 1708c...26d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #89 Skrevet 1. november 2013 Jeg har sett Carina live og. Eller.. med playback da. Det var litt sånn skoleavslutning over det egentlig. Anonymous poster hash: b5740...382
Miss_Sunshine* Skrevet 1. november 2013 #90 Skrevet 1. november 2013 (endret) Hun er faktisk svært flink live. Jeg tror denne historien er svært overdrevet. Anonymous poster hash: cfaff...97f Nå har jeg ikke sett henne live, så jeg skal ikke diskutere med deg der. Nå var det nå slik broren min fortalte historien, og jeg har egentlig ingen grunn til å tro at han overdrev. Har snakket med et par av de han jobber med som var med på konferansen, og de hadde også samme oppfatningen (For å si det sånn, dette var en snakkis i lang tid etterpå) Og det lille jeg har sett og hørt av henne i "Tigerstaden" har ikke akkurat motbevist dette inntrykket... Dessuten har vel alle ulik oppfatning av hvem som er flink live eller ikke. Edit: Skriveleif Endret 1. november 2013 av Miss_Sunshine* 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #91 Skrevet 1. november 2013 Nei skjønner ikke hun kan livnære seg som artist. Hun har ingen kule sanger. Mest dum og deilig, og slik pop selger ikke. Anonymous poster hash: 10837...e1a
Sol79 Skrevet 2. november 2013 #92 Skrevet 2. november 2013 Hvem hyrer inn Carina Dahl for å underholde på en konferanse egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #93 Skrevet 3. november 2013 Sikkert de som liker boobs og blondt hår? Anonymous poster hash: 10837...e1a
Lillemeg25 Skrevet 3. november 2013 #94 Skrevet 3. november 2013 Hvem hyrer inn Carina Dahl for å underholde på en konferanse egentlig? Samme lurte jeg på. Hun kjente vel sikkert de fra før av
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #95 Skrevet 3. november 2013 Så noen i dag? Skjønner meg ikke på Annette Marie som egentlig hater FHM bladene og modellene i dem. Så skal hun gjøre en forside selv. Hvorfor gidder hun det når hun misliker det sånt? Og den løpinga til Linni med de altfor store puppene så bare helt tragisk ut. Anonymous poster hash: 10837...e1a 2
Lady Skrevet 4. november 2013 #96 Skrevet 4. november 2013 Flere som stusset over det Anette Marie sa om puppene til Sophie Elise? Altså, hun sa noe slikt: "Sophie virker snill og grei, men synd hun har lagt så mye silikon inn i puppene sine. Jeg tror ikke hun føler at hun tregner så store pupper når hun blir eldre." Herregud, hva med Linni da? Hun har da ikke lagt inn noe mindre?! Er det så dumt gjort av Sophie, mens for Linni var det en annen sak? Det er jo akkurat det samme! Skjønte ikke det.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #97 Skrevet 4. november 2013 Ja Linni har for store og, men hun vurderer få mindre når hun skal bytte. Ja det vil jeg se du..... Anonymous poster hash: 10837...e1a
Lady Skrevet 10. november 2013 #98 Skrevet 10. november 2013 (endret) Er det noen som har sett Mari uten sminke, eller vet om det ligger bilde av det på nettet noe sted? Lurer så utrolig mye på hvordan hun ser ut uten:P Endret 10. november 2013 av Lady
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #99 Skrevet 30. november 2013 Hvilken kvinnelig kjendis var det Linni prata om i forrige episode? Hørtes ut som det var en stor internasjonal artist hun hadde hatt seg med....kjente at jeg ble litt nysgjerrig.. Anonymous poster hash: 8f1bc...2ba
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #100 Skrevet 30. november 2013 Carina Dahl er ikke bare stygg utvendig, men enda styggere på innsiden. Hun er rett og slett ekkel. Oppførselen hennes er kvalmende, nedlatende og arrogant. Man føler seg forsøplet etter å ha vært i samme rom som henne. Skjønner godt at folk forlot salen. Hun kan jo ikke synge engang, og hun er jo ikke noen artist, bare ei som prøver hardt, uten å være det. Kjerringa eier ikke talent. Linni er søt, da. Anonymous poster hash: 54749...243 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå