AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Jeg er ei jente på 25 og det har seg sånn at jeg har snakket med en fyr på nettet siden 06-07 sånn ca. Vi bor ca 1 times tur med fly unna hverandre. Forholdsvis langt unna med andre ord. Jeg har alltid likt han, både utseendemessig og ikke minst på måten han oppfører seg på, snakker med meg på osv. og han har gitt uttrykk for at han mener det samme om meg. Han har i allefall sagt at jeg er veldig søt, snill, trivelig og morsom å snakke med og at han veldig gjerne vil møte meg. Det er der problemene kommer... Jeg er av typen sjenert, da mener jeg veldig sjenert! Jeg sliter med sosial angst og depresjoner og tør derfor ikke å møte han, uansett hvor lyst jeg har. Jeg er redd han skal ha fått et helt annet inntrykk av meg enn hvordan jeg egentlig er, både utseendemessig og innvendig. Han vet at jeg er veldig sjenert og at jeg har slitt med mye gjennom livet. Mye har gått på utseendet, jeg har alltid vært litt overvektig samt blitt mobbet for nesen min. Dette har brutt meg og selvtillitten min i bunn og jeg har derfor ikke spesielt høye tanker om meg selv. Jeg kom også nylig ut av et forhold der jeg ble psykisk nedbrutt av samboeren. Vi har vært sammen i mange år og han viste før vi ble sammen at jeg hadde en nettflørt. Han sa jeg ikke fikk snakke med han så det har bare vært veldig sporadisk kontakt i de siste 3-4 årene. Likevel vet han nå at jeg er blitt singel og vil at jeg skal komme. Mest for å komme meg bort fra eksen, men også for å treffe han nå når jeg endelig "har lov". Uansett da, denne nettflørten vil at jeg skal komme til han. Jeg tenker på han hver dag og har veldig lyst, men så var det dette med selve møtet... Hvor skal jeg møte han? Hvordan skal jeg møte han, skal jeg bare si hei, ta han i hånden eller gi han en klem (er som sagt veldig sjenert!)? Ser for meg å møte han på en restaurant for noen øl/vin for deretter å ta turen ut på byen, få løse opp stemningen litt. Jeg blir ikke fult så sjenert og innesluttet når jeg drikker. Trenger ikke drikke meg sanseløs for å "komme ut" av meg selv, men et par pils hjelper meg veldig på veien. Hva med å ta med en venninne, er det lurt? I tilfelle det blir en pinlig stillhet liksom... Jeg får lyst til å grave med ned når det blir slike stillheter. Det er rett og slett ekkelt. Hva hadde du syntes om nettdaten din hadde tatt med en venn? Jeg tror jeg hadde blitt litt satt ut egentlig. Hadde vel vært mest redd for at nettdaten skulle tatt venninna mi istede. :D Og så var det dette med turen til han. Det billigste, enkleste og hurtigste hadde vært fly, men så kommer usikkerheten min frem. Hva om han ikke er som han har utgitt seg for å være og at jeg må stikke av for å komme unna? Da er det jo kjekt å ha bil i nærheten så jeg bare kan stikke! Ja, jeg er nok litt for paranoid eller hva det heter igjen, men jeg tenker stort sett på alt Har du treft en nettflørt? Hvordan gikk det? Mange pinlige tausheter eller gikk samtalen lett? Møtte du han alene eller sammen med noen? Del gjerne! Anonym poster: 94cf57f79750cc51d5850b1f3c02b358
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Har du snakket med han siden 06-07, syns jeg du bare skal hoppe i det og se om det faktisk er noe der.. Han er nok sikkert like nervøs som deg! Møt han på en bar, sånn at dere kan ta ett par øl eller drinker sånn at det løser seg litt opp. 1 time er faktisk ingenting. Jeg bor 12 timer fra min nettflørt, såå. Anonym poster: d13199ef2b762c2b06119da6cd6dfc35
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Har nok snakket såpass lenge med han ja, og han har alltid ville møte meg. Han ville også at jeg skulle flytte til byen hans, han hadde også en jobb klar til meg om jeg trengte en jobb. Han hadde eget firma. Tror nok det var mest for å hjelpe meg da jeg hadde det vanskelig en periode, men sikkert også for å treffe meg. Problemet er at det er blitt veldig mye sexprat oss i mellom, hva vi kunne tenkt oss å gjort om vi hadde møttes osv. Det er _der_ all usikkerheten min kommer inn. Hadde vi ikke pratet så mye om sex så hadde jeg nok ikke nølt, men jeg er redd for at det blir kun sex. Jeg kunne tenkt meg noe mer om det viser seg at vi har kjemi. Jeg er også redd for at han kommer til å angre på at han har sagt at han vil ha sex med meg når han ser hvordan jeg ser ut. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har sendt han bilder der jeg ser tynnere ut enn jeg er. Jeg har fortsatt ikke vært "normalt tynn" på bildene han har fått og han har likt det. Men likevel så har jeg gitt uttrykk for at jeg er tynnere enn jeg er.. Tror nok det blir restaurant/bar ja. Hvordan har dere gjort det om dere har vært hos en nettflørt? Har dere tatt inn på hotell eller har dere bodd hos personen noen dager? Er så redd for å være til bry så om han sier jeg får bo der så kommer jeg neppe til å gjøre det. I allefall ikke den første gangen jeg møter han Anonym poster: 0e666135e9690fa431b69309bf7e296d
Steinar40 Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Ja, en ting er i hvertfall helt sikkert; og det er at lang avstand ikke er praktisk. Problemet med Internett i et nøtteskall. Lett å få kontakt med folk som rett og slett bor altfor langt vekk.
zanna Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Har nok snakket såpass lenge med han ja, og han har alltid ville møte meg. Han ville også at jeg skulle flytte til byen hans, han hadde også en jobb klar til meg om jeg trengte en jobb. Han hadde eget firma. Tror nok det var mest for å hjelpe meg da jeg hadde det vanskelig en periode, men sikkert også for å treffe meg. Problemet er at det er blitt veldig mye sexprat oss i mellom, hva vi kunne tenkt oss å gjort om vi hadde møttes osv. Det er _der_ all usikkerheten min kommer inn. Hadde vi ikke pratet så mye om sex så hadde jeg nok ikke nølt, men jeg er redd for at det blir kun sex. Jeg kunne tenkt meg noe mer om det viser seg at vi har kjemi. Jeg er også redd for at han kommer til å angre på at han har sagt at han vil ha sex med meg når han ser hvordan jeg ser ut. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har sendt han bilder der jeg ser tynnere ut enn jeg er. Jeg har fortsatt ikke vært "normalt tynn" på bildene han har fått og han har likt det. Men likevel så har jeg gitt uttrykk for at jeg er tynnere enn jeg er.. Tror nok det blir restaurant/bar ja. Hvordan har dere gjort det om dere har vært hos en nettflørt? Har dere tatt inn på hotell eller har dere bodd hos personen noen dager? Er så redd for å være til bry så om han sier jeg får bo der så kommer jeg neppe til å gjøre det. I allefall ikke den første gangen jeg møter han Anonym poster: 0e666135e9690fa431b69309bf7e296d Ta inn på hotell, og avtal en date hvor dere går en tur. Går det dårlig drar du bare tilbake til hotellet og drar hjem dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Takk for svar. Rekner med det blir hotell på meg. Er fortsatt ganske skeptisk til å dra, har jo vært en årelang drøm om å treffe han, men håper uansett på full klaff Gruer meg.... Anonym poster: 0e666135e9690fa431b69309bf7e296d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Har det samme som deg. Har snakket med en fyr ganske lenge nå, 1 time fly fra hverandre og ganske nervøs. Men vi har planlagt å møte hverandre snart. Håper på klaff! Lykke til. Si ifra hvordan det gikk. :-) Anonym poster: 115bfb748024d45ce709e2551f287857
Gjest Red Queen Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Ta inn på et hotell som ligger i nærheten/gangeavstand innenfor sentrum. Om det er lettere for deg så kan du be ham møte deg ved hotellet istedet for på flyplassen, men jeg er helt sikker på at han veldig gjerne vil se deg så snart som du kommer. Hvis han tar deg til hotellet så kan du be ham vente i baren mens du tar kofferten din opp og freshner opp litt før selve daten. Jeg ville kanskje foreslått å ta et par glass vin eller noe slikt i baren før dere går videre til en restaurant for å spise, men det er sikkert lurt å be ham velge en restaurant som er rolig og ikke for "bråkete" i forkant. Når middag er spist så kan dere da selv avgjøre da om dere ønsker å forflytte dere til en bar, gå ut eller avslutte kvelden der. Hvis du har litt angst for pinelige stillheter så kan du kanskje tenke over noen åpne spørsmål/tema på forhånd sånn "just in case". Eksempelvis: Hvis du skulle bytte til en helt ny karriære, hva ville du valgt og hvorfor? Hvis du fikk møte 3 personer, hvem skulle du valgt? Hvem har inspirert deg i ditt liv? Hva er det beste med byen din? etc Når det gjelder nettsex-praten så tror jeg at det beste er å være ærlig. Fortell ham for all del at du er nervøs på grunn av at tonen mellom dere har vært ganske uhemmet med hensyn til slike ting og at du rett og slett er litt bekymret for hvilke forventninger som kan ha blitt skapt i henhold til møtet med ditt "virkelige" jeg. Hvis det hjelper deg så er det sikkert lurt å snakke med ham og komme til enighet om at premissene for dette møtet ikke handler om sex men først og fremst om å bli kjent med hverandre som virkelige mennesker. Hva som skjer utover det vet jo ingen, og det er kansje like greit? :-) Uansett så ønsker jeg deg masse lykke til!! Vær vågal ;-) Endret 6. oktober 2012 av Red Queen
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Ser uansett ut for at det ikke blir et møte i nærmeste fremtid som jeg hadde håpet. Han reiser mye i jobbsammenheng og blir borte flere uker i gangen. Nå skal han kanskje ut og reise igjen. Og nå skulle det jo selvsagt dukke opp uforutsette utgifter på flere tusenlapper som gjør at jeg ikke kan reise til han enda likevel!! Bil er noe dritt! Lurer på å feire nyttårsaften i byen hans om han blir hjemme (han er fra et annet land i norden så mulig han reiser hjem i jula), så om alt går skeis så kan jeg fortsatt feire nyttår i en by, noe jeg som er fra landet aldri har gjort før. Begynner å glede meg, uansett hva som skjer.. Anonym poster: 0e666135e9690fa431b69309bf7e296d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå