Gå til innhold

Hvilken farge på Acne-skjerf?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det burgunder-skjerfet har jo gått av skaftet. Med én gang jeg beveger meg i retning Blindern og nærmere sentrum popper de opp overalt. På en vanlig dag kan jeg se 10 stk + med Acne-skjerfet i burgunder. Javisst er det en finfin farge, men - som også de ansatte på Acne sier - noe av sjarmen forsvinner når det blir så sykt mange som har helt samme plagg.

Jeg kjøpte mitt fordi jeg ikke hadde et eneste ullskjerf, og så syntes jeg det var så utrolig fint i mørkeblått. Jeg blir fort syk dersom jeg blir kald i halsregionen og på føttene (går med ullsokker så å si hele året), og fant ut at det å kjøpe et slikt skjerf ville være en lur investering. Når jeg først skal kjøpe noe sånt så vil jeg ha god kvalitet, og jeg synes at mange skjerf har en tendens til å enten ha dårlig kvalitet eller være for korte, eller gjerne begge deler. Acne-skjerfet synes jeg er perfekt så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det gråe er nydelig. Har vinrødt selv, som jeg kjøpte i juni før det viste seg at hele verden skulle ha det samme. Nå er det pinlig å sitte i forelesning og se minst 17 andre som har samme skjerf.

Ellers syns jeg Mulberry har mange nydelige skjerf til ganske ok pris. De er litt mindre, men veldig deilige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...