Lisette80 Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Lurer på, går man raskere ned i vekt om man drikker masse/nok vann? Alltid hørt at vann er slankende..
Gjest *Maja* Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Nei, hva du spiser i løpet av dagen avgjør vektnedgang. Men mange bruker vann til å fylle magen med så de ikke spiser mer enn de burde. Mange blander også dehydrering med sultfølelse. Man vann i seg selv vil ikke utgjøre noe på vektnedgang.
Gjest tarandus Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Uansett om man slanker seg eller ikke er det vel viktig å få i seg nok vann ila. dagen
Lisette80 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2012 Ok. Takk for svar.. jeg går på easylife, så får i meg rundt 500kcal daglig, så ned går jeg, bare tenkte kanskje mitt daglig inntak av 3-4 liter vann også hjalp
Gjest tarandus Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Ok. Takk for svar.. jeg går på easylife, så får i meg rundt 500kcal daglig, så ned går jeg, bare tenkte kanskje mitt daglig inntak av 3-4 liter vann også hjalp Hørtes veldig lite ut...?
Gjest Reza08 Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Hvis man kun benytter seg av så og si kalorifrie drikkevarer/grønnsaker over en angitt tid, er det klart at man går ned i vekt. Mange benytter som skrevet tidligere også for eksempel vann som en slags utfordrer til mat, så man ikke spiser så mye. Men jeg vil råde deg til i første omgang å bare spise helt vanlig, i passe mengder. Hva som er passe må man jo nesten avgjøre selv, ut ifra hvor mye man trener, forbrenning osv.
Lisette80 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2012 Planen etterhvert er å gå over til sunn normal mat, men nå går jeg på kurs, og benytter kun måltidserstattere/pulver i en periode før jeg skal bytte ut et og et måltid med vanlig mat
Gjest *Maja* Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Synes du leker med ilden når du bare inntar 500 kalorier om dagen. Du tærer på muskelmassen som er med på å brenne fett, og dess mindre muskler dess mindre fett brenner du. Problemet er at når du starter å spise normalt igjen(noe du må ellers vil du skade indre organer og du kommer ikke til å klare de enkleste aktiviteter fordi kroppen er underernært), så vil du lagre mer fett enn i utgangspunktet inntil du har klart å bygge opp igjen muskelmassen, som igjen blir vanskelig da det er vanskelig å bygge muskler når du er underernært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå