Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Skal fly neste uke (innenlands) og blir et par timer på Gardemoen. :)

Så det jeg trenger er en eller to nude leppestifter, en parfyme, og kanskje noen øyenskygger, samt noen børster!

Noen som har noe å anbefale? Noe av det som er nevnt ovenfor, eller noe annet som dere har vært svært førnøyd med? :laugh:

Anonym poster: 1abcfc0c6c9b8316da62550f764c3311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rouge Dior Nude sine nye leppestifter er nydelige leppestifter som sitter veldig pent på leppene. Mange leppestifter tørker ut leppene mine, og resultatet blir så stygt!! Den jeg har fra den serien gir mye fukt. Styr unna Dior Addict-leppestiftene f.eks., de ser fine ut, men er dårlige. MAC har mye bra, både leppestifter og øyenskygger, men jeg vet ikke om de fører merket på tax free'en?

Min favorittparfyme er Miss Dior Cherie(eau de parfum). Passer perfekt nå som vi går inn mot en 'mørkere og tyngre tid'. Om sommeren kan den bli litt for tung, men den er helt nydelig.

Ble mye Dior her.. :fnise: Lykke til!

Anonym poster: 9a7a5f209c51374d549bd09b4a034a73

Skrevet

Styr unna Gaga parfymen hvertfall, så det var overflod av den på Gardermoen noen uker siden og den lukter helt jævlig. Den var billig, da. Vanskelig å hjelpe med duft når man ikke vet hva du liker. Selv bruker jeg Viva La Juicy fra Juicy Couture og Flowerbomb av Viktor & Rolf for tiden.

YSL har fine nude-stifter, rouge volupte #1 og #2. Herlig konsistens og fargen sitter lenge på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...