AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Overskriften lyver ikke, dette er noe artig. Hver kveld, rundt 12-01 tiden om natten så har det i det siste kommet en fremmed katt på verandaen min. Det ligger en liten fillerye/teppe der på gulvet. Jeg bor på bygda. Som sagt, hver kveld kommer denne katten og leker på verandaen min, den ligger oppå det teppet og ruller rundt, vifter vilt med halen, vasker seg, "løper" langs veggen nedfor vinduet, hopper rundt, jager noe usynlig, legger seg ned og slapper av litt, før den går igjen. Den har ikke sett meg, jeg sitter stille i sofaen og følger med, det er jo helt rart å se på Den går rolig bort herfra så ser jeg den ikke mer. Kvelden etter kommer den tilbake og gjentar rutinen sin, det har den nå gjort 3 kvelder på rad. Hva driver den med? Anonym poster: 4b24583a56124cc5ebb8984ceffd0e1e
Gjest gjest17 Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Den er vel bare ute å lufter seg? Også har den funnet ut at en av naboene har en særdeles festlig terrasse?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Ja, det ser jo ut som en unge som har ankommet en lekeplass, tenkte jeg skal prøve å få filmet den en kveld, ser jo ut som den har det meget festlig! Anonym poster: 4b24583a56124cc5ebb8984ceffd0e1e
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Den har funnet et trygt sted som ennå ikke er opptatt av en annen og voksen katt. Et sted den nå forbinder med sin egen lukt og med gøy og moro - gratulerer 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Så morsomt Jeg hadde også en verandakatt der jeg bodde før. Den var innom et par timer hver kveld. Lekte litt, vaska seg, tok en blund og gikk hjem igjen(antar jeg). Fant etterhvert ut hvem eieren var, og de hadde fått unge i huset. Hun sa at katten hadde vært mye ute etter dette, så den fant vel et slags fristed på verandaen min. Savner den nesten litt, hehe. Anonym poster: bd3c0b402b201ab15bc448d5036a3e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå