Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg er ikke i noe forhold, vil ikke være det heller, men kan ikke tenke meg å være uten sex. Derfor har jeg elskere og får meg et nummer i ny og ne. Virker som folk rundt meg mener at å være enslig er uforenlig med sex. Får bare høre at jeg er en madrass som legger meg ned med alt og alle. Dette irriterer meg grenseløst :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Drit i det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Jepp...DRIT i hva andre sier!!! Men du behøver nødvendigvis ikke fortelle om det til alle etterpå ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er vel noen som ikke har skjønt at også kvinner har behov.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 1 elsker om gangen... eller bare en elsker i det HELE TATT?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Så lenge du er ærlig overfor de du har sex med om hva de kan forvente, så er det vel helt greit å knulle litt selv om man er singel også. Mener med det at de du ligger med vet at det kun er sex som er aktuelt og at de ikke tror at du mener noe mer serøst med dette. Hva andre måtte mene om at du har knullekompiser, hadde jeg driti i, men tror jeg ville ha holdt det for meg selv. Kan ikke se at andre har noe med sexlivet mitt, enn meg og de jeg puler med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banale Bjarne Skrevet 28. februar 2004 #7 Del Skrevet 28. februar 2004 Gi faen i dem!! Er det hunkjønn det er snakk om? Sikkert up-tighte, frustrerte damer som er misunnelige? En som skrev her at ærlighet ovenfor partner(e) er viktig, og det er det!! Ellers synes jeg du skal pule og være glad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 28. februar 2004 #8 Del Skrevet 28. februar 2004 Så lenge du ikke lar deg utnytte av sexhungrige menn, holder en viss kvalitet på de du er sammen med samt husker å beskytte deg selv så kjør på. Du bør også vurdere en HIV test- bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå