Gå til innhold

Madrass?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er ikke i noe forhold, vil ikke være det heller, men kan ikke tenke meg å være uten sex. Derfor har jeg elskere og får meg et nummer i ny og ne. Virker som folk rundt meg mener at å være enslig er uforenlig med sex. Får bare høre at jeg er en madrass som legger meg ned med alt og alle. Dette irriterer meg grenseløst :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du er ærlig overfor de du har sex med om hva de kan forvente, så er det vel helt greit å knulle litt selv om man er singel også. Mener med det at de du ligger med vet at det kun er sex som er aktuelt og at de ikke tror at du mener noe mer serøst med dette.

Hva andre måtte mene om at du har knullekompiser, hadde jeg driti i, men tror jeg ville ha holdt det for meg selv. Kan ikke se at andre har noe med sexlivet mitt, enn meg og de jeg puler med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banale Bjarne

Gi faen i dem!! Er det hunkjønn det er snakk om? Sikkert up-tighte, frustrerte damer som er misunnelige? En som skrev her at ærlighet ovenfor partner(e) er viktig, og det er det!! Ellers synes jeg du skal pule og være glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke lar deg utnytte av sexhungrige menn, holder en viss kvalitet på de du er sammen med samt husker å beskytte deg selv så kjør på.

Du bør også vurdere en HIV test- bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...