Gå til innhold

Hunden min nyser konstant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg for at jeg skulle la hunden min være på kennel en uke fordi vi skulle dra på en liten spontan sydentur. Jeg tenkte at alt ville gå bra, men nå som jeg har hentet ham hjem igjen så nyser han konstant! Han var også ekstremt skitten når vi hentet ham hjem igjen vist det har noe å si..

Det jeg lurer på er om noen vet hva denne nysingen er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres han hes ut, eller er det bare nysing? Kan være oppblomstring av nesemidd. Eller begynnende kennelhoste. Eller bare en virusinfeksjon av noe slag.

Skrevet

Tror det er barennysing. Men det ser ut som han plages veldig av det. Hunden min "prater" veldig mye, altså, han har lyder for alt han vil gjøre. Er han sulten lager han en lyd og er han bare glad murrer han som en katt. Og flere lyder for lek og diverse. Nyse anfallene kommer liksom etter hver gang han "prater".

Huff, hørtes farlig ut med alt det kunne være.. Må vi dra til dyrlegen imorgen tidlig?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dra heller til dyrlegen en gang for mye enn en gang for lite. Man vet aldri hva de plukker opp når de har vært på kennel.

Skrevet

Det kan være så mangt, og kun ut i fra symptomet nysing, vil det nok kun bli gjetting for mange her desverre (i og med at nysing som sagt kan komme av mange ting). Men om det fortsetter, ville jeg tatt en telefon og forklart symptomene til veterinæren.

Lykke til! :)

Gjest Fairydust
Skrevet

Uff, det høres ikke bra ut. Ta han med til dyrelegen! :) Trenger ikke være noe alvorlig, men sånn som det er nå kan det jo ikke fortsette.

Skrevet

Ring til dyrlegen i morgen og hør hva de synes først.

Anonym poster: fd15952a855118c32d97732c67bbd528

Skrevet

Takk for alle svar! Skal ringe de imorgen å høre hva de mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...