Gå til innhold

Time hos hudpleier neste uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste uke har jeg bestilt time hos en hudpleier hvor jeg ønsker litt veiledning med tanke på hvilke produkter jeg skal bruke, hvilken hudtype jeg har osv.

Jeg sliter med uren hud, med kviser. Ikke veldig mange, men alltid en del, og ikke det verste tilfellet, men nok til at det er plagsomt og lite pent.

Håper på å få gode produkter og til slutt en fin (så fin som mulig) hud.

Jeg har hørt at mange produkter gjør det "verre før det blir bedre" og er forberedt på dette, men det jeg da lurer på er om noen vet sånn cirka hvor LENGE det blir verre og hvor mye verre det blir?

Blir jeg seende ut som et monster i tre måneder eller får jeg et utbrudd i to uker?

Jeg vet jeg kan spørre hudpleieren, men er redd for at hun kanskje sier det som høres best ut for mine ører, og jeg har lyst til å være litt obs før jeg kommer dit og kanskje bruker mye penger.

Om noen har andre tips til hva jeg kan få ut av denne timen, hva jeg burde spørre om osv, hadde jeg satt pris på det også! Håper noen kan hjelpe en jente i villfarelse :)

Anonym poster: 1bc23dbf64bade6de1e7d569407a1816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos noen varer det i 3 dager, andre i 3 mnd. Umulig å si.

Anonym poster: 15f95423ec4507848745e39973feb3ef

Skrevet

Hei

Det går veldig fint skal du se. det er veldig forskjellig fra hud til hud. For noen så tar det en uke, andre 1 måned. Her gjelder det å være toldmodig.

Jeg vil bare gi ett tips om hvis hun skal bruke MD så vær obs på at hun bruker facial cleanser for sensetive hud, ikke den for oily skin, denne er veldig sterk.

ellers lykke til og håper du finner rett produkter og får god hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...