Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet mannen i mitt liv...og er stormende forelska i min Tvilling. Selv er jeg Vær.

Har lest litt om Tvillingen og kan jo litt om mitt eget tegn. Leser enkelte steder at Tvillingen ikke er trofast, at de ikke liker å binde seg og fort går lei, blir rastløse og søker ny mark...hm..prøver å ikke legge for mye vekt på astrologi, spesielt når jeg leser om mindre heldige ting.

Er det noen her som også er samme tegn, og som har gode erfaringer med vår kombinasjon? Eller som kjenner Tvilling-tegnet og som kan gi noen oppmuntrende egenskaper de har i forhold?

Vet det er teit å legge for mye i slikt, men er jo litt nysgjerrig på karakteristikker innen astrologi og syns ofte mye stemmer. Spesielt i mitt eget tegn kjenner jeg meg ofte godt igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med at "Tvillingen ikke er trofast, at de ikke liker å binde seg og fort går lei, blir rastløse og søker ny mark" Er baaare tull.. Er tvilling selv.

"Tvillingene symboliserer kommunikasjon, ord, tanker, informasjon og nysgjerrighet. Dette er et stjernetegn som har objektivitet og tenker rasjonelt. For at en Tvilling skal ha det bra, må det skje mye, ofte og vitebegjærligheten må stadig utfordres."

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Hvis du har lest en del astrologi, så vet du at soltegnet (stjernetegnet) bare er en liten del av personligheten din. Generelt skal soltegn av samme element være de perfekte par, deretter soltegn av samme ''kjønn'' (ild og luft = maskulin/positiv, mens jord og vann = feminin/negativ). En følsom kreps ville bli dypt ulykkelig av at tvillingkjæresten flørtet med krepsens bestevenn, og en fornuftig steinbukk kunne fått hjerteproblemer når skytte-kjæresten brukte opp hele lønnen sin på gambling. Men en kreps er ikke bare en kreps. En kreps med tvillingascendant og vektmåne ville kanskje bare ristet av seg en sånn episode og flagret videre.

Felles for tvillinger og værer er at begge liker brå forandringer og nye opplevelser. Tvillingene har behov for mental stimulanse, og er veldig flinke til å snakke og uttrykke sine følelser ved å snakke om dem. De er desverre beryktet for å være løgnaktige - for når en lærer seg språket, så får en også muligheten til å lyve. Men jeg vil ikke si at det kommer flere løgner ut fra en tvilling enn noen andre. Tvillingene er veldig sprudlende og intelligente mennesker.

Væren på sin side har behov for fysisk stimulanse. Hvis de må være i ro for lenge, så ''stivner'' de. De trenger rom til å bevege seg, og de er mestere til å sette igang ting. Her er det ingen nøling. De vet hva de vil, før de har tenkt seg om... Væren vil være SJEFEN, og de tiltrekkes ikke av tafatte mennesker som ikke tør å slå seg løs og ha det moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...